Sprchové gely - Frosch, Laura Collini, Palmolive

Sprchové gely používáme denodenně a myslím, že kolikrát je nám i jedno, čím se umyjeme, i když samozřejmě preferujeme různé vůně a značky. Přesto sprcháče bývají v recenzích často opomíjené, ono také co o nich psát, že. Umyje, voní, nevoní a hotovo. Tak si aspoň dáme dnes mix rovnou tří kousků různých značek.


Frosch sprchový gel Květ pomeranče
Značku Frosch mám osobně moc ráda, co se týče produktů do domácnosti, je mi opravdu sympatická složením a často sáhnu právě po této žábě. I sprcháče jsou šetrné k citlivé pokožce, mají složení na bázi přírodních látek, obsahují panthenol, který zklidňuje a hydratuje.

Pro mě ale bohužel obrovské zklamání, sprcháč v tubě krásně voní po svěžích pomerančích, jenže po použití se z vůně stane opravdu smrad, smrdí najednou jako citrusový wc blok. Celkově mě sprcháč vůbec nechytl, byl hodně řídký a jak smrděl, tak jsem se těšila, až se dostanu ke dnu.

Laura Collini sprchový gel s konopným olejem
Sprcháč obsahuje olej z konopného semene, který je bohatý na mastné kyseliny Omega-3 a Omega-6. Je vhodný pro citlivou pokožku, kterou udržuje hydratovanou a svěží.

Má poměrně hutnou gelovou texturu, která dobře napění, ale, stejně jako u předchozího sprcháče, mi ani tady nesedla vůně. Je to fakt zelená vůně, ve které jsem cítila prostě to konopí a já tenhle smrad nesnáším, takže tohle za mě prostě ne.

Palmolive sprchový gel s jílem Purifying Clay
Pojďme si spravit chuť, to nejlepší na konec. Sprcháč obsahuje jíl, který jemně pokožku čistí a to i díky peelingových částečkám, pohlcuje kožní maz, zanechává pokožku hladkou, měkkou a čistší. Tento konkrétní je obohacen o výtažek z aloe vera.

Má hodně hustou texturu připomínající puding, hůře se to roztírá a méně pění, ovšem i tak je moc příjemný. Drobné peelingové částečky mě překvapily a je to opravdu milá změna oproti klasickým gelům. I přes jíl vůbec nevysušuje.

Jaké máte rádi sprcháč?
Který Vám aktuálně dělá společnost?

12 komentářů:

  1. Znám jen sprcháč od Palmolive a byl moc příjemný, jak vůní, tak celkově. Celkově si myslím, že i když je k dostání spousta zajímavějších sprchových gelů s hezčími obaly, tak tohle je značka, která sprchové gely umí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď měla sprcháč od YR z předloňské vánoční limitky s vůní pomeranče v čokoládě a ten fakt krásně voněl. Jinak mi v poslední době nesedly vůní dva sprcháče od Fa, tak se téhle značce asi vyhnu. Jinak používám hlavně to, co dostanu - poslední koupený sprcháč byl před hodně dlouhou dobou ten Fa, co mi nesedl.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám ráda sprcháče Dove a Nivea těmi člověk nikdy nic nezkazí, ale často experimentuju. Na léto pak mám ráda tropické ovoce vůně a Oriflame sprcháč s malinou a mátou. Teď mám ve sprše Baleu Mléko a Med.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, malinu a mátu jsem měla před dlouhými lety 😁

      Vymazat
  4. Palmolive jsem měla a naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden sprchový gel jsem nezkoušela a celkově jsem takové ty běžně dostupné v obchodě hodně dlouho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že máš samé zajímavé kousky 😁

      Vymazat
  6. Já musím mít do sprchy hodně voňavé sprcháče, třeba ty od I love... jsou perfektní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...