Rival Loves Me - Kompaktní pudr

Do Rossmannu se zas tak často nedostanu, v okolí bydliště žádný nemám, ale když už tam někdy zavítám, ráda mrknu na privátní značky. Dekorativka Rival Loves Me je poměrně oblíbená, pamatuji na boom kolem paletek. Já teda vyzkoušela pouze pudr a mamča třeba miluje kokosový bronzer.


Pudr je ideální k zafixování make-upu, pleti má dodat hebkost, bezchybný vzhled a zmatnění. Má veganské složení a stojí do stovky, což je moc příjemné.

Já to teda píšu snad u každé recenze na pudr, nejsem náročná. Mám suchou pleť, která se neleskne, takže nějaké celodenní zmatnění nevyžaduji, spíše pudr používám právě na zafixování make-upu.

Pudr má klasické balení, které je poměrně bytelné, ani víčko jsem neulomila :D a roztomilé vyražené srdíčko. Je jemně namletý, zbytečně nepráší a na pleti v podstatě není vidět. Neleze do vrásek, nevysušuje, netvoří masku a vrstvy, jen pěkně zafixuje a případně teda zmatní make-up pod ním.

Co by mohl být problém, tak odstíny. Já si brala 03 desert, vlastně třetí odstín ze čtyř a i ta trojka je teda hodně světlounká. Pro bledule super, ale pokud máte tmavší či opálenou pleť, nenajdete úplně svůj odstín. On sice nekryje, takže v malé vrstvě to je ok, ale i tak.

Jste náročné na pudry?
Kolik jste ochotné do pudru investovat?

9 komentářů:

  1. Pudry moc neřeším a kupuji ty klasické, transparentní, matující, jen střídám Essence, Rimmel, Catrice a Miss Sporty. Tenhle jsem ještě neměla, ale značku mám ráda a mám u ní pár oblíbenců jako řasenku nebo bronzer.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi to bude znít divně, ale pudr jsem v životě nepoužila. Nejsem sice úplně přírodní žena, co se vůbec nemaluje, ale obvykle vystačím se stíny a řasenkou, občas sáhnu po korektoru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud nepoužíváš make-up, nemáš mastnou pleť... já bych také zvládala i bez něj:)

      Vymazat
  3. Ahojky,
    já mám pudry ráda, kupuji spíše ty levnější a jde mi právě o ty světlé odstíny, protože jsem fakt extra světlý typ. Tento jsem ještě neměla, mohla bych ho zkusit...
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že pudry vůbec nepoužívám. Maximálně v rámci pudrového make-upu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak po tomto mrknu v zimě, kdy jsem totálně vybledlá. Nicméně od značky mě lákají řasenky, jinak jsem nezkoušela nic.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...