Purederm - Plátýnkové masky Animal Masks

Purederm je korejská značka, kterou jsem objevila v Polsku, kde je docela výběr, ale najdete i bez problému na českých e-shopech, například na Hebe. Samozřejmě jsem neodolala obalům, roztomilá zvířátka, ňuňu. V nabídce jsou i další varianty, tak ty třeba příště zas.


Omlazující maska Alpaka
Maska obsahuje vitamín B3, extrakt z kapusty, malin, brusinek, rybízu a výtažek z medu. Je obohacena též o panthenol a slibuje vyhlazení, výživu, ale také rozjasnění a zklidnění.

Plátýnko má na sobě alpaku a je fakt roztomilé, jenže také šíleně velké. Na mém obličeji jsem to musela hodně rolovat a ohýbat u vlasů, takže lamu byste hledaly jen těžko :D Je dost napuštěné, ale jakmile ho dáte na obličej, tak nikde nestejká. Po sundání byla pleť nádherně heboučká, dostalo se jí potřebné hydratace a ještě v pytlíčku zbylo na samotné použití.

Zklidňující maska Panda
Obsahuje šnečí extrakt, výtažek z anýzu, chaluhy bublinaté či výtažek z heřmánku. Maska vyrovnává tón pleti, zklidňuje, hydratuje a regeneruje.

Opět roztomilé plátýnko s pandou, samozřejmě též velké a celkově vlastnostmi stejné jako alpaka. Dobře drží, nestejká, jen je třeba ho různě poupravit a nasadit. Když jsem masku nandala, tak jsem se trošku lekla. Na to, že je zklidňující, tak mi začal obličej lehce jakoby štípat, prostě jsem cítila, že se něco děje a trošku se bála. Ale nic se nestalo, po sundání byla pleť pěkně napapaná, jemná a spokojená.

Co Vy a korejské masky?
Slyšíte na obal?

4 komentáře:

  1. Ty jsou roztomilé! Hned bych po nich sáhla, masky na obličej miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád říkám, že obal v mnoha případech prodává, jak je na něm něco roztomilého, zajímavého..tak už se vezu a kupuji to, i když to třeba vůbec nepotřebuji:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mají boží obaly! A je super, že fungují :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...