Astrid Rose Premium | Blogger Event

Minulý týden se na pražských Vinohradech v Impact Hub konala akce v rámci představení nové řady Rose Premium od Astrid. Bylo nádherné počasí, takže ideální na venkovní akci a posezení. Já jsem teda byla v práci, ale vyrazila jsem aspoň na chvilku s malou, abych novinky očíhla a chvilku pokecala s holkami. Moc mě těší, že jsem osobně konečně poznala Verču & Lucku

Zpevňující a vyplňující denní a noční krém a sérum je určeno pro pleť 55+. Posilující a remodelující denní a noční krém je pro věkovou kategorii 65+, takže řada, kterou ocení spíše naše maminky. Alespoň máte hezký tip na vánoční dárek.


Samozřejmě nechybělo výborné občerstvení, které bylo tématicky laděné do růžové barvy. Ty věnečky byly vynikající, mňam. Jako zábava tentokrát byl kreativní workshop, kde jsme si mohly vytvořit papírovou růži. Jak jsem byla s malou, takže prostor jsem moc neměla, ale růže u holek vypadaly moc hezky.

Moc děkuji Astrid za pozvání.

Zaznamenaly jste novou řadu?
Máte rády Astrid?

7 komentářů:

  1. Pekná prezentácia hlavne výzdoba

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, novou řadu jsem nezaznamenala. Ta květinová stěna se jim tuze povedla. Od Astrid jsem měla kdysi ráda jejich micelárky, ale teď už jsem přesedlala na Avon případně Ziaju.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jj akci jsem zaznamenala na IG, vypadá to fakt stylově. Od Astridu jsem měla za poslední rok nějaké čističe pleti, a vůbec nebyly zlé. Mile překvapily. Za mě mají zelenou a at se jim jen daří. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám te´d dva kousky z této řady k testování :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám to sluší holky, to musela být povedená akce! :) Vše je tak krásně nastylizované, to si spoustu fotek přímo žádalo! :D :))

    OdpovědětVymazat
  6. To občerstvení, prostředí a i nové produkty vypadají moc hezky, samozřejmě jako milovnici růží se mi líbí dvojnásob:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být boží event, to jídlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...