Yankee Candle - Starší vánoční vůně

Dlouho tu nebyly svíčky, že? A to tak dlouho, že značka Yankee Candle prošla obnovou a svíčky mají nová balení. Já ovšem mám spoustu fotek ještě těch klasických a také spoustu sběratelských vůní. Říkám si ale, že díky bazarům není úplně od věci se i o nich zmínit, protože i ty raritky se dají sehnat.

Dneska mrkneme samozřejmě na vánoční vůně, doma už nemám ani jednu, všechny jsou již nějakou dobu vypálené, jen nebyl prostor je nasdílet. Ale jdeme na to, YC je stále velká láska.

Star Anise & Orange - Anýz a pomeranč
Popis: Plátek šťavnatého pomeranče, ozvláštněný vůní anýzových hvězdiček. Originální svěže nasládlá vůně s nezaměnitelným aromatem anýzu.

Star Anise & Orange je pozimní/zimní vůně, hodně teplá a plná koření. Provoněla úplně bez poblému celý pokoj a cítit byla intenzivně, ale rozhodně se nejednalo o žádný bolehlav. Nestala se teda mojí oblíbenou, ale pokud nejste na sladké jako já, tak by Vám mohla sedět.


Sparkling Cinnamon - Třpytivá skořice
Popis: Sváteční plamínek…. Kořeněná horká vůně skutečné skořicové tyčinky a hřebíčku.

Pokud máte rády skořici, je to tutovka. Já mám skořici ráda, ale...nevyhledávám ji, protože se mi často z vůně dělá nevolno, mám zřejmě na ní menší alergii a po chvilce mi začne vadit, takže pálím jen chvilku a musím sfouknout.


Red Apple Wreath - Věnec z červených jablíček
Popis: Návrat domů k vánočnímu stromečku zkrášlí tradiční věnec s jablky. Sváteční aroma sladkých jablek, skořice, vlašských ořechů a zázvoru.

Tohle byla v jednu dobu velmi oblíbená vůně a spousta milovnic její stažení z prodeje obrečela. Nyní je ale normálně k prodeji a to hned v několika velikostech. Uznávám, že to je nádherná vůně, i když bych ji neoznačila za tu top vánoční, ale patří mezi fakt povedené. Je to vůně plná koření a ovoce, takže sladká, zároveň kořeněná a šťavnatá. Nádherně provoní, je cítit i ve větších prostorách, přesto není vtíravá.


Snowflake Cookie - Sněhová vločka
Popis: Dokonale krásné vánoční cukroví, pečlivě ozdobené sladkou růžovou polevou, bude nádherně ladit s interiéry v bílé, růžové či fuchsiové.

Jako poslední je moje oblíbená vánoční vůně, neměla jsem ji poprvé. Sněhová vločka je hodně sladká vůně plná polevy, cukru a těsta, miluju. Krásně provoní místnosti cukrovím a neruší, za mě příjemná.


Jaké vánoční vůně pálíte?
Jaká je Vaše top?

12 komentářů:

  1. Já teď pálím brusinku s vanilkou (z Lidlu), ale není moc výrazná - voní jen bezprostředně u svíčky. Předtím jsem měla YC vůni zasněženého lesa.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já teď zrovna pálím Warm Vanilla také od Yankee, ale z té Home collection. Nemám nějak striktně vyčleněné svíčky na Vánoce, tím jak nemám moc kde skladovat pálím to co zrovna mám případně dostanu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak krom toho šťavnatého pomeranče si vybavuji všechny. Moc podařené kousky, nedivím se, že jsou již vypálené. ☺ Požehnané a poklidné Vánoce přeji. 🫶❄️🤍

    OdpovědětVymazat
  4. Aktuálně pálím taky Yankee Candle, konkrétně Snowflakes & Sleighrides, je taková krásně do peprmintova.

    OdpovědětVymazat
  5. Znám Red Apple Wreath, moje oblíbená vánoční vůně, prostě je nádherná, totéž bych mohla říct o Snowflake Cookies, i když úplně odlišná, tak přesto krásná. A pak Sparkling Cinnamon, ale tu jsem po prvním zapálení poslala dál, pokud je to skoříce s něčím, třeba jablko nebo tak, tak fajn, to mi voní, ale takhle jen kořeněná vůně, to bylo na mě moc.

    OdpovědětVymazat
  6. Já teď aktuálně taky pálím vánoční od YC, ale asi se nebude jednat o starší model.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...