Adventní trhy v Bratislavě

V Bratislavě jsem byla před lety a popravdě, moc mě neokouzlila. Ale zas ráda jsem využila možnost zajet letos na trhy.

První letošní trhy jsem navštívila tedy v Bratislavě. Jedyn se konají na Hlavním náměstí a více to tu žije, navíc musím říct, že chutnější jídlo jsem snad na trzích neviděla.

Stánky tu jsou nejen s občerstvením, ale samozřejmě i se suvenýry jako jsou hrnečky, svíčky, bižuterie a moc hezký je pohled na Starou radnici se stromečkem.


Trhy se konají i na Hviezdoslavově náměstí, kde najdete krásný stromek před divadlem. Opět stánky s jídlem, suvenýry, ale i kolotoč, betlém, stromky a menší zábava pro děti. Lidí tu bylo méně, více se to rozprostřelo a je tu více zábavy, ale nedokážu úplně říct, kde je to hezčí. Centrum je ovšem maličké a v pohodě zvládnete obě náměstí a oboje si užít.

Byli jste někde na trzích?
Co říkáte na Bratislavu?

6 komentářů:

  1. Na adventní trhy jezdím pravidelně, letos konečně po covidové pauze i do zahraničí. Na těch Bratislavských jsem ale ještě nebyla, třeba to příští rok napravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, byla jsem na trzích akorát u nás v rámci rozsvěcení stromečku. Už jsou ale hodně vyhlášené, takže pod tím náporem lidí už to občas ztrácí ono kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Sestra tam letos byla taky a mě moc mrzelo, že jsem nemohla jet s ní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...