Nákupy a novinky za prosinec 2023

Nebudu ztrácet čas a rovnou jdeme bilancovat, začnu samozřejmě shrnutím prosince a pak se vrhneme na roční statistiky, i když mezitím ještě plánuji menší recenze na vánoční limitky, o které jste projevily zájem, což mě těší.

Musím říct, že mě prosinec poměrně překvapil, protože toho není až tolik. Kvůli Vánocům jsem očekávala nabitý článek a on se nakonec prosinec řadí mezi ty skromnější. Jsem vážně zvědavá, jak se bude dařit tento rok. Samozřejmě něco přinesl Ježíšek, o tom jsem psala samostatně.

Kosmetika
Od arome.cz přišla značka Rituals, kterou naprosto miluji a vždy jsem nadšená, když ji v balíčku objevím. Tentokrát řada Hammam, kterou jsem ještě neměla, premiéra to je i s bytovým sprejem, takže tohle testování velká hitparáda.


Značka Dr. Pawpaw mě hodně lákala, má v nabídce spoustu balzámů, které lze použít i jako univerzální produkt, kterým dodáte barvu nejen rtům, ale i třeba tvářím. Těší mě, že byla možnost něco vyzkoušet a na testování mi dorazily hned čtyři balzámy a jeden kalíšek s peelingem a balzámek. Na IG plánuji určitě i video s možností využití.

Byla jsem oslovena na kampaň ve spolupráci s pilulka.cz a značkou L`Oréal. Domu mi přišel balíček plný produktů této značky, kde byla jak pleťovka, tak i péče o vlasy a dekorativka. Prostě wow a velká radost, vážím si toho. Ne vše si teda nechávám, některé produkty již znám, takže pošlu dál. Mimochodem, na IG teď běží o některé soutěž.

Domácnost a oblečení
Ňuňu, tyhle dva ušáky jsme dostala v práci, jen tak pro radost a jsem z nich nadšená. Králíky já mám prostě ráda, doma toho s motivem ušáků mám docela dost, takže mě moc potěšili, navíc jsou docela decentní, takže se sem krásně hodí.

Nakupovala jsem nějaké vánoční věci, hlavně ozdoby a dekorace. Potřebovala jsem na stromek sehnat baňky a nádherné jsem ulovila v Kiku. A ještě teda v Action, ale ty jsem nestihla nafotit, stejně tak třeba skleničky a koš na kytky. Zajímají Vás vůbec tyhle random drobnosti a chcete je ukazovat, nebo to je zbytečné?

Pár ozdob jsem vzala i v Pepcu, kde jsem neodolala makronkám a růžovým candy cane lízátkům. Nadšená jsem nakonec byla i z běhounu a malých ručníčků.

Ze Shein jsem objednávala svetrové šaty na Vánoce a bože, jsou dokonalé. Každý mi je chválí, jsou neskutečně příjemné, líbivé a asi je potřebuji v dalších barvách. Pak jsem vzala teplé punčocháče a zateplené legíny a milé překvapení, velikostně to sedí a jsou fakt pohodlné.

Kupovaly jste vánoční věci?
Za co jste nejvíc utrácely?

8 komentářů:

  1. Ten bytový parfém od Rituals je perfektní. Také mě vždy tato značka od Arome potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně zajímají i ty drobnosti do domácnosti - někdy to může být dobrá inspirace. Ostatně já je do nákupů na blog taky dávám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Původně jsem nejvíc chtěla pochválit a slintat nad kosmetikou, ale když vidím ty drobnosti/doplňky do domácnosti, tak musím slintat i nad nimi:) Nějaké vánoční věci jsem si taky koupila, stejně jako kosmetiku, bez ní by to nešlo žádný měsíc, ale nejvíc jsem během prosince utratila bezesporu za Vánoce, ať už za dárečky, nebo jídlo, až jsem zděšená, kolik jsme projedli:D

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní novinky, produkty L´Oreal závidím moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...