Spotřebováno za prosinec 2023 + celková bilance

Poslední spotřeba loňského roku není vůbec špatná, jsem ráda, že v prosici se docela dařilo. Čekala jsem teda toho ještě trošu více, jelikož u několika produktů jsem u dna, ale známe to, ta dna bývají bezedná.


1. Rilastil micelární voda Daily Care (Recenze) - Micelárka byla skvělá, dobře odlíčila jak pleť, tak i oči, ve kterých neštípala, nedráždila, nevysušovala.
Koupila bych znovu: ANO

2. Ziaja čisticí pěna na suchou a citlivou pleť (Recenze) - Pěna moc příjemná, hezky dočistila, nevysušovala, pleť po ní nepnula, ale nejsem si jistá, zda mi v době alergie spíše nepřidávala.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

3. Annabelle Minerals Repair Juice Serum (Recenze) - Sérum je s retinolem, takže jsem na něj šla pomalu a i moje citlivá pleť s ním byla ok. Pleť vyživená, rozzářená, sjednocenější, tohle mě bavilo.
Koupila bych znovu: ANO

4. Yves Rocher hydratační sérum Hydra Vegetal (Recenze) - Hodně lehoučké sérum s gelovější texturou, které se výborně vsakovalo, na léto bylo moc příjemné, osvěžující a překvapivě i pomohlo s hydratací.
Koupila bych znovu: ANO

5. Sanctuary Spa sprchový gel Lily & Rose (Recenze) - Příjemná květinová vůně, značka zajímavá, mně ovšem sprcháč vůbec nepěnil, což mi trochu kazilo požitek ze sprchy.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

6. Rexona tuhý antiperspirant Sexy Bouquet - Ty jo, tohle moc nefungovalo, což mě u Rexony překvapuje, ale na klasický den mi to nestačilo a to si nemyslím, že potřebuji tolik a vlastně ani na doma jsem s tím neměla ok pocit.
Koupila bych znovu: NE

7. Astrid Peo krém na ztvrdlou kůži (Recenze) - Astrid má za mě super krémy na nohy. Krém byl trošku hutnější, dobře se roztíral, vstřebával a nohy fakt udržoval v moc dobrém stavu.
Koupila bych znovu: ANO

8. Bylineo krém na holení (Recenze) - Lépe s ním žiletka klouzala, vlastně byl na holení příjemný, ale třeba se zarůstáním nepomohl.
Koupila bych znovu: ANO

9. Vita Coco vyživující maska (Recenze) - Maska byla nádherně krémová, dobře se do vlasů aplikovala, nestejkala a vlasy po ní byly příjemně heboučké.
Koupila bych znovu: ANO

10.- 16. Dresdner Essenz koupelové soli/pěny (Recenze) - Tohle byl super kup a dělaly mi společnost celý advent. Super zabarvily vodu, krásně voněly a vytvořily hromadu pěny.
Koupila bych znovu: ANO

17. Catrice řasenka na obočí Brow Colorist (Recenze) - Poměrně fajn záležitost, řasenka teda byla taková lehká, hodně přirozená, ale barvu dodala a držela celý den.
Koupila bych znovu: ANO

18. Maybelline korektor Instant Eraser Concelar (Recenze) - Úplně jsem si ho zamilovala, krásně krémový, nelezl do vrásek a to krytí, pecka. Miluji a určitě budu kupovat další balení.
Koupila bych znovu: ANO

Pojďme mrknout na to nezajímavější a to jsou prázdné obaly v číslech. Osobně jsem očekávala, že to bude slabší, obzvlášť péče o pleť a dekorativka, protože jsem snad tři měsíce trpěla alergií, kdy jsem byla oteklá, rudá, loupala se a pleť na vše špatně reagovala.

Překvapivě to ale vůbec není špatné. U pleťovky mám dokonce krémů dvojnásobek, co loni, to samé různé čisticí produkty a není na tom špatně ani ta dekorativka, kde jsem spotřebovala snad od všeho něco. Co se týče péče o tělo, tak zajímavé je, že ani tu jsem nezanedbávala. Naopak to vypadá, že vlasy jsem si vůbec nemyla :D

Na co se chci zaměřit letos? Péče o pleť! Díky testování mám doma otevřených spoustu sér a krémů a právě to bych ráda zredukovala.

Tělo
Sprchové a intimní gely: 19
Tělová mazadla a opalovací mléka: 10
Tělové peelingy: 3
Krémy na ruce: 8
Krémy na nohy: 3
Deodoranty: 5
Holení: 3
Mýdla: 3
Koupelové bomby a soli: 23
Masky na ruce: 1
Univerzální krémy: 1
Samoopalovací přípravky: 1

Pleť
Pleťové krémy: 8
Pleťová séra: 8
Pleťové masky: 12
Oční masky: 1
Masky na rty: 1
Oční krémy: 4
Čistící gely/pěny/oleje: 6
Micelárky: 4
Pleťové vody a tonika: 5
Peelingy: 1

Vlasy
Šampony: 1
Kondicionéry: 1
Masky: 1
Oleje: 1
Séra: 1
Termoochrana: 1

Dekorativní kosmetika
Řasenky: 1
Obočí: 2
Balzámy: 4
Báze: 2
Make-upy: 2
Pudry: 2
Korektory: 3
Tvářenky: 3
Rozjasňovače: 1
Štětce a houbičky: 3
Vůně: 2
Séra na řasy: 1

Doplňky stravy: 12

Znáte svoji celkovou bilanci?
Co chcete více spotřebovávat Vy?

11 komentářů:

  1. Já jsem měla tu Rexonu Sexy Bouquet ve formě spreje a ta mi přišla fajn. Čistící pěnu Ziaja jsem taky měla a ta mi přišla taková průměrná, službu udělala, ale nemám pocit, že bych ji musela mít znovu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla tu čistící pěnu Ziaja a byla jsem s spokojená. Statistiku nedělám, ale určitě toho budu mít míň v dekorativce, nejspíš v v mazadlech na tělo a ve srpcháčích, naopak šamponů a kondicionérů u mne padlo rozhodně víc

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tyto statistiky mám ráda. Ziaja skin care mám ráda, ale naštěstí na alergie netrpím, škoda. Prima večer. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé shrnutí, mám moc ráda tyhle typy článků - vždy seženu nějakou inspiraci na produkty. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ze své celkové loňské bilance taky velmi spokojena. Sice jsem doufala, že se v celkovém počtu kosmetiky dostanu na nižší číslo, ale i tak to není vůbec špatný. Kompletně jsem zlikvidovala zásoby vlasové péče a stejně tak sprchových gelů, to je za mě velká paráda. Co mě mrzí je pleťová kosmetika, tam mám dost načatých pleťových krémů. Zabrat bych chtěla i v balzámech na rty, kterých mám požehnaně a v neposlední řadě dodělat nějaké laky na nehty, kterých mám na tři životy :D
    Jinak chválím, moc pěkná spotřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v pleťové péči a v balzámech se shodneme, to potřebuji také redukovat 😁

      Vymazat
  6. Zrovna moje prosincová spotřeba byla poměrně dost bohatá (článek na ni teprve vyjde) a celková bilance za rok taky nebyla špatná. Za mě velmi povedený rok!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...