Chilly - Intimní hygiena v novém kabátku

Všechny už dávno víme, že pouze voda nestačí. Na druhou stranu je fakt, že ne vše mi sedí a bývám věrná dlouhé roky jedné značce a sem tam teda vyzkouším něco nového. Intimní hygiena Chilly je testována pod gynekologickou kontrolou tak, aby nenarušovala přirozené pH v intimní oblasti.

Produkty mají nové, barevné obaly, které jsou opravdu líbivé a hravé. Vybírat můžete rovnou ze sedmi variant, například z klasické zelené, která obsahuje přírodní mentol, díky čemuž dodává dlouhotrvající svěžest. Tahle klasická varianta, která je zřejmě i nejoblíbenější, mi sedí nejméně, nebo spíše je mi nejméně příjemná. Ten mentol je ve složení hodně znát a na mě to je opravdu dost větrové :D

Ostatní varianty jsou jemnější. Fialová Hydrating je zvláčňující, hydratuje a ulevuje při suchosti.

Červená varianta Ciclo má čistící složení a oceníte především v době menstruace, což je za mě moc fajn varianta, prože právě v těchto dnech je hygiena ještě o to důležitější.

No a do kabelky nezapomeňte přihodit intimní ubrousky. Ubrousky jsou za mě produkt, bez kterého se v pohodě obejdu a vlastně moc nepoužívám, na druhou stranu jsou praktickým produktem například při cestování. Pokud jezdíte například stanovat, trávíte více času v přírodě, ale i delší dobu na cestách, rozhodně se hodí.

I ubrousky seženete v několika variantách, konkrétně v pěti, takže sáhnout můžete po třeba po osvěžující zelené barvě, růžové pro citlivky, ale i po červené, která je opět vhodná během menstruace.

Barter spolupráce s Chilly.

Používáte ubrousky?
Máte rády Chilly?

4 komentáře:

  1. Chilly používám denně a ubrousky hlavně na cestách 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Ubrousky používám hlavně na chatě, kde to máme hodně "polní" (žádná sprcha), ani nevím, jestli už jsem zrovna Chilli měla.

    OdpovědětVymazat
  3. V těchto nových obalem jsem žádný produkt Chilly ještě neměla, ale dřív jsem si je kupovala hodně, jak gely, tak ubrousky, ty hlavně na cestování, nebo jen tak do kabelky. A musím říct, že ty obaly se povedly:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chilly gely jsou jedny z nejlepších pro oblast intimních partií, moc mi vyhovují. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...