Kneipp - Soli do koupele

Nedovedu si představit, že bych doma neměla vanu, právě vana pro mě byla jedním z kritérií při vybírání bytu. Ráda se naložím do horké vody plné něčeho voňavého a čtu si. Snažím si ji dopřít aspoň jednou týdně o víkendu.

Dnes mrkneme na německou značku Kneipp, která má určitě jedny z nejlepších solí, ještě nějaké doma mám a také čekají na vyzkoušení olejíčky, tak jsem zvědavá i na ně.


Goodbye Stress
Sůl je těžena ve středním Německu, v hloubce 450 metrů na dně původního, 250 milionů let starého oceánu. Sůl je tím pádem bohatá na minerály a stopové prvky. Obsahuje rozmarýn a vodní mátu, keré mají přeměňovat stres na pozitivní energii.

No řekněte, také byste této soli potřebovaly kamion? Sem s ním. Sůl se rychle rozpouští a vodu obarví do výrazné, tyrksyové barvy, což je už samo o sobě pozitivní. Výrazná je i vůně, taková bylinková, zároveň čistá a štiplavá.

Arnica Active
Sůl s podtitulem Svaly a klouby obsahuje silice z rozmarýnu a arniky horské, které pomáhají uvolnit svaly a klouby po fyzické námaze. Tohle je další skvělá sůl, kterou doma jistě většina ocení ve velkém. Má také štipavější vůni a vodu obarví do žluté barvy. Už když jsem se do vany nakládala, tak jsem úplně cítila, jak se uvolňuje nejen mysl, ale i tělo. Maximálně jsem si vanu s touto solí užila.

Right from the Heart
Sůl s výtažkem z pivoňky a kaméliovým olejem ze vzácné čajové růže z Japonska obarví vodu do jemnější červené barvy, rychle se rozpouští a ta vůně...Pokud máte rády květinové a takové až parfémové vůně, budete nadšené. Parfemace působí velmi luxusně, stejně jako jako obal s květinami.

Enjoy the Little Things
Obsahuje výtažek ze šeříku a slunečnicový olej. Miluji šeřík, takže na tuhle sůl jsem se těšila ze všech nejvíce, bohužel ale také nejvíce zklamala. Šeřík v tom není cítit ani trošku, vážně ani kdesi v pozadí, jedná se o obyčejnou květinovou vůni, která nijak nenadchne.

I Like You Berry Much

Obsahuje výtažek z brazilského acai, borůvek a červeného rybízu. Vůně byla sladká, ovocná s nádechem kyselého rybízu. Vodu obarvila do cihlově oranžové barvy. Jinak co se týče nějaké hydratace a péče, tak mi vyloženě pečující soli nepřijdou. Nevysušují, ale rozhodně jsem ani s jednou neměla pocit výživy, vždy bylo potřeba po koupeli namazat.

Soli, pěny, oleje...?
Máte rády Kneipp?

7 komentářů:

  1. Kneipp robia fakt skvelé soli do kúpeľa. Mám tú Goodbye stress tá je perfektná, voda je až azúrová a vždy ma to tak akoby ukľudní. Zaujala ma však aj tá s orgovánom čo je po vašom ten šerík, tie kvety milujem aj preto, že som sa v máji narodila a vtedy kvitnú. Akurát si mi to tak pripomenula. Inak aj Levanduľovú majú a vonia pekne, Kneip majú také čisté vône.

    OdpovědětVymazat
  2. Goodbye stress je má asi top sůl do koupele ever. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, koupele si moc pravidelně nedávám, když už tak preferuju gynekologickou sůl od Dermapro nebo heřmánek a koupel z něj ze zdravotních důvodů. Soli Kneipp vážně umí, kdysi jsem je zbožňovala a samozřejmě si i ta čas od času nějakou koupím, jen už se snažím ty parfemované věci nepoužívat vyloženě pravidelně.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku mám moc ráda a patří mezi mé nejoblíbenější. Teď jsem si koupila sprchový gel GOODBYE STRESS a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. U mě nejvíc pěny, ale občas jako zpestření i nějaké soli, oleje nebo bomby:-) Od téhle značky jsem ještě žádnou sůl neměla, ale docela mě zaujaly, nebo aspoň tedy některé z nich:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu modrou verzi jsem už jednou zkoušela a je moc příjemná. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo dlouho jsem neměla žádnou sůl do koupele

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...