Lesk na rty, oční stíny a lak na nehty z řady Colorama od Maybelline

Řada Colorama od Maybelline je v našich drogériích již pár měsíců, tuším od dubna?!  V této řadě seženete lesky na rty, laky, tvářenky, oční stíny, dokonce snad i oční linky a to vše v krásných barvičkách. Například laky se dají sehnat v moderních neonových barvách. Mě se jako první do rukou dostal lak na nehty, který byl v jednom beautyboxu, pak lesk na rty a nakonec jsem dostala oční stíny. A teď se konečně podíváme na to, jak mi vše vyhovuje a co na produkty říkám. :)

Oční stíny Colorama
Stíny mám v odstínu 406, což je taková hnědo-fialová barvička. Na první pohled mě vůbec nezaujala a bála jsem se, že budou ležet někde v koutě. Když jsem ale stíny dala na oko, vůbec špatně nevypadaly, právě naopak. Barva to je spíše teplá, vypadá přirozeně a na tohle podzimní období jsem si ji oblíbila.

Na stíny jsem četla spíše negativní recenze, například to, jak jsou příšerně málo pigmentovaný. Asi to záleží odstín od odstínu. Tenhle odstín je pigmentovaný velmi dobře, kolikrát až se zděsim, jak jsem výraznost neodhadla. Takže pigmentace super. Stíny ale docela práší, to můžete vidět i na fotce. A co se týče výdrže, bez báze mají občas tendence se slévat, ne nijak výrazně, ale trochu ano.

Ještě se mrkneme na balení, jsou v černém plastu s pěnovým aplikátorem. Aplikátor oceňuji, alespoň nemusím furt řešit, abych nějaký měla v kosmetické taštičce, pokud je někam beru. Co ale vytknu, tak je bytelnost balení, hrozně špatně se otvírají.

Cena: 60Kč
Hodnocení: 4/5

Lak na nehty
Lak na nehty mám v odstínu 67 Purple Gem, což je barva pro mě jak stvořená. Od té doby, co jsem ho dostala, tak jsem ho používala skoro pořád, takže teď už dělá docela čáry a pomalu se s nim asi budu muset rozloučit.
Lak je hezky výrazný, docela i stačí jedna vrstva, pokud ale chce 100% krytí a sytost, je třeba použít vrstvy dvě. Má úzký štěteček, spíše plochý, se kterým se dobře pracuje. Lak poměrně rychle zasychá.

Pokud můj blog sledujete, mohly jste si všimnout, že se nehtové posty nedávám. Je to zkrátka dáno tím, že moje nehty nejsou takové, abych je mohla fotit. A psát recenze na lak je pro mě taky těžký, protože s mojí šikovností mám lak oprýskaný klidně během pár minut, takže kvalitní od nekvalitního těžko poznám. :D
Ovšem u Coloramy mohu říct, že lak mi vydrží mnohem déle, je odolnější, takže hned po prvním dni není nutno odlakovat.

Obsah: 7ml
Cena: 60Kč
Hodnocení: 5/5

Lesk na rty s aplikátorem
Lesky můžete sehnat buď v tubě, nebo s aplikátorem, jako je tento. Na tenhle jsem narazila náhodou v Rossmannu ve výprodeji za nějakých třicet korun. Navíc byl v úžasném odstínu 577. Tmavě růžová barva se třpytkami.

Lesk má výbornou pigmentaci, v podstatě barva, kterou vidíte v tubě, tu Vám vykouzlí i na rtech. I když obsahuje třpytky, je rtech příjemný, třpytky jsou jemné, takže nijak neobtěžují.

hutnější konzistenci, ale na rtech není těžký(nedávno jsem psala o Bourjois, též třpytivý a hutnější, ale hrozně těžký), to Colorama není. Výdrž je klasická, vydrží tak hodinu a půl, dvě hoďky, i s občasným pitím.
Foťáku se ne a ne chtít zachytit hezky jak vypadá

Obsah: 5ml
Cena: 60Kč
Hodnocení: 5/5

Co Vy a Colorama? Vyzkoušely jste něco a jak jste spokojené?

5 komentářů:

  1. Ten lak na nehty mám úplně stejnej :) Hodně se s ním lakuju teď na podzim :)

    OdpovědětVymazat
  2. laky Colorama mám moc ráda :) ten lesk vypadá úžasně na rtech! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky mám doba dva, fialový a tmavě modrý, oba jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám lak (shodou okolností také fialový) a je to moje zlatíčko, určitě si ještě nějaké "naježím", taky sice nejsem lakovací expert, ale přijdou mi super a jako bonus je nekonečno odstínů a nízká cena :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...