Sprchový a koupelový gel Sparkle in Paris od Oriflame

Dneska recenze na sprchový gel od značky Oriflame. A recenze na další sprcháče budou za nedlouho :D
Řada Sparkle in Paris byla tuším v katalogu někdy kolem Vánoc? Teď ji můžete sehnat ale bez problému na internetu. V řadě krom gelu se nachází tělové mléko, deodorant, ale i něco z dekorativky. Zkrátka od všeho něco :)

Hned na začátek pochválím desing, který působí naprosto luxusně. Černá se zlatou asi ani jiný dojem udělat nesvede, do toho růžová a vznikne desing, který upoutá pozornost. Jediný, co zkritizuji je šroubovací uzavírání s velkým otvorem. Šroubovací  víčko mi přijde do sprchy lehce nepraktický a z velkého otvoru toho občas vyteče více, než by mělo.

Sprcháč voní po šampaňském, vřesu a brusinkách. Na první čichnutí šampaňské opravdu cítíte. Brusinky jsem ale nezaznamenala do teď, asi moje čichové buňky nejsou natolik vyvinuté.
hodně hutnou gelovou konzistenci, barvou připomínající právě zmiňovaný šampus. Dá se použít i jako pěna do koupele, tím pádem dobře pění. Myje(ještě se mi nestalo, že by nějaký sprcháč nemyl), nevysušuje. Jen občas mám pocit napnuté pokožky.

Obsah: 300ml
Cena: 129Kč
Hodnocení: 3/5
Průměrný sprcháč, který neurazí, nenadchne, až na to balení tedy. Ale před šampaňským dám přednost spíše něčemu svěžejšímu, voňavějšímu, ovocnějšímu.

5 komentářů:

  1. Já moc oriflame sprcháče teda nemusím, mám raději niveu je voňavější a víc pění ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Nivei jsem snad zadny nemela. Ale az trochu snizim momentalni zasoby, tak chci neco od Balei:)

      Vymazat
  2. ta lahvička vypadá úžasně, tak luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma z téhle řady tělové mléko a je boží:)
    Hrozně mi voní a ty třpytky vypadají moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. Lahvička je vážně krásná! Já mám ráda takové jemnější sprhové gely, s ne moc výraznými vůněmi. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...