Moje top vánoční filmy

Vánoce už se pomalu blíží, včera jsem byla s kamarádkou na nákupech a obě jsme se shodly na tom, že nám to vůbec nepřijde a spíše máme dojem, že vyhazuje peníze zbytečně. Zkrátka vánoční nálada na mě stále nedolehla. Ale jelikož už budou ani ne za dva týdny, tak i na blogu sem tam nějaký ten vánočnější článek přidám.

Vánoce nejraději trávím u pohádek a filmů, nejlépe ještě s cukrovím na klíně. Během Vánoc je opravdu těžké dostat mě od televize, téměř nemožné. Miluji vánoční filmy a staré české pohádky, které si v tomto období opravdu užívám. Dnes Vám ukážu pár mých oblíbených filmů. A příště třeba české pohádky, které mám nejraději. :)

1. Grinch - Tuhle zelenou příšeru, která nesnáší Vánoce znáte asi všichni. Jim Carrey je naprosto úžasnej a na tenhle film vždy netrpělivě čekám. Když se zamyslím, možná ho mám i nejraději ze všech.
 
2. Kai a Gerda/Sněhová královna - Tenhle film je natočen podle H. CH. Andersenea. Gerda žije se svým otcem, oba nenávidí zimu, protože před pár lety ji krutá zimní bouře vzala matku a manželku. Před svou dospělostí ale Gerda najde oporu a lásku v hotelovém sluhovi Kaiovi, který ji navrací radost. Jedné mrazivé noci se ale na prahu hotelu objevuje krásná žena, kterou s sebou přináší ledový opar, Sněhová královna. Následující den Kai zmizí, je považován za mrtvého, ale Gerda ví, že je živí a hodlá ho najít. Do jeho srdce spadla střepina zla, která patří do královnina zrcadla. Pro záchranu milého musí Gerda překonat všechna roční období a na konci bojovat se zimou.
Je to nádherná pohádka plná lásky, bohužel ji ale nedávají každý rok. Film je rozdělen na dvě části a na první zkouknutí jsem si ho naprosto zamilovala.

3. Vánoční prázdniny - Clark chce zažít vysněné Vánoce. První na řadě je pokácení vlastního stromku, ze kterého je Clark nadšen, děti ale otrávené. Jenže stromek jim zboří polovinu obýváku. Když se dostaví ostatní příbuzenstvo, babičky, dědečkové, bratři a ostatní, je to jedna velká pohroma.
Rodina Griswoldova k Vánocům prostě patří. Je to úžasná vánoční komedie, u které se směju i přesto, že jsem ji už viděla snad stokrát.

4. Jack Frost - Jack se živí jako zpěvák, neustále je na cestách a na rodinu, hlavně syna Charlieho má málo času. Ani netušil jak málo, jeho život najednou během nehody skončí. Z Charlieho se stává zachmuřený chlapec s přáním, aby se otec vrátil. Jack Frost dostává další šanci, během Vánoc se vrací zpátky na zem, avšak v podobě sněhuláka, kterého Charlie postavil.
Poprvé se mi u tohohle filmu na konci chtělo hrozně brečet. Je to sice taková blbost, oživlý sněhulák, který může i chodit, s chlapcem cestuje po městě, ale je to milé a na Vánoce jak dělané.

5. Sám doma - Film, o kterém asi není třeba nic psát. Kevin mě zkrátka také baví i po tolika letech a opakování.

6. Střihoruký Edward - Edward v podání Johnnyho Deppa, výtvor vynálezce, který ale zemřel před tím, než stačil Edwarda dokončit a Edward má místo rukou nůžky. Žije sám v hradě nad městem, dokud ho neobjeví Peggy, která ho vezme k sobě domu. Určitě zas všichni znáte, další film, který naprosto miluju a pokaždé se mi u něj chce brečet. Film plný lásky, ale i nenávisti.


Jaké filmy máte rády Vy? Co během Vánoc nejraději sledujete? :)

9 komentářů:

  1. Vánoční prázdniny jsou úplnš super..vždycky se u toho nasměju jak blázen:)

    OdpovědětVymazat
  2. Videla som len posledné dva filmy :) Moja naj je Popoluška, bez nej nie sú Vianoce :3

    OdpovědětVymazat
  3. 2,3 a 4 si budu muset letos stáhnout, protože jsem je myslím, že už někdy viděla, ale bude to sakra dlouhá doba :D, takže děkuju za tipy :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny kromě vánočních prázdnin mám ráda i já :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Grinch!!! Bez toho to nevydržím jediné Vánoce, jsem schopná si ho pustit i třeba 4x! Je prostě nejlepší:) A ještě Mrtvá nevěsta Tima Burtona, Ukradené Vánoce a Polární expres!:)
    Jenn

    OdpovědětVymazat
  6. sám doma!!! áno, to som kedysi dokázala pozerat každé vianoce, a vlastne stále ešte dokážem. Mám rada aj popelku, to je pre mna typická vianočná rozprávka. Naopak Grincha som ešte asi nikdy nevidela...

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký filmy ale u mě vede jednoznačně Santa Claus 1, 2, 3 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sám doma, Pretty woman a Šíleně smutná princezna jsou moje top :)

    OdpovědětVymazat
  9. Grinch, na toho se taky těším, Sám doma no to je klasika. Na Střihorukého Edwarda kouknu určitě :) Pěkné filmy, ostatní dík za inspiraci. Já mám na Vánoce ještě ráda Poslední prázdniny, Santa je úchyl a Pelíšky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...