Nákupy a novinky za listopad 2013

Přeju Vám krásný víkend :)
Taky je u Vás bílo? Ráno mrknu z okna a sníh. Upřímně, nemám zimu ráda a nejraději bych se uchýlila k zimnímu spánku a probudila se na jaře. Možná tak na horách bych ho snesla, ale ne tady v Praze, jedině tak na sáňkování. Navíc nemůžu najít svoje zimní boty, někam mi asi utekly. Už také vyndavám svoji obrovskou teplou šálu a čepici, kterou mi minulý rok přinesl Ježíšek a kterou naprosto miluju, protože je v ní krásně teplo. Dnes mám v plánu začít péct, tak jsem zvědavá, jak to půjde, budu péct snad poprvé. :D Také pečete?

A teď k novinkám. Už jsem to tu někdy před měsícem psala, každý měsíc si udělám takové shrnutí toho, co mi doma sešlo nového. Sice rubrika New in tu je, ale tam přidávám jen občas něco. Takže v shrnutí bude veškerá kosmetika, oblečení, či ostatní, co jsem si koupila nebo dostala. :) Snad se Vám bude líbit a číst ji budete :)

Kosmetika
Když jsem přemýšlela nad tím, co vlastně mám nového z listopadu, tak jsem si říkala, že jsem to asi lehce přepískla. Ale na té fotce to nevypadá tak zle, ne? :D

O lékárenské značce Physiogel se již brzy budete moci dočíst podrobnější recenze. Tahle řada je určena pro citlivou pokožku a v tomhle počasí se o ni dostatečně má postarat. Díky tý hydrataci a péči, kterou slibuje, jsem možnost vyzkoušení odsouhlasila. Recenze již brzy, obrázek už mám :)

O sprchových gelech od Yves Rocher, které jsou z vánoční edice si můžete přečíst zde. Pokud budete mít cestu do obchůdku, rozhodně očichejte edici kakao, vůně je úžasná a navíc to krásně vypadá.

Ani já neodolala balzámku Baby lips, který se na pultech objevil společně s řasenkou. Řasenka je poměrně fajn a balzámek čeká na to, až spotřebuji svůj současný. Cena byla 199Kč v DM.

Vůně Super Playboy je slaďounká, přesně vůně, které já ráda. Navíc roztomilý flakónek, byla to láska na první pohled, jak jsem již psala zde. Toaletní voda se ke mně dostala díky webu kamoska.cz a pokud máte rády sladké vůně, rozhodně se na ni mrkněte.

Na konci listopadu k nám přijela teta se sestřenicí, které vidíme tak 2x do roka, v srpnu jsem měla svátek, takže jsem dostala ještě balíček od Dove. Balíček obsahoval sprcháč, tělové mléko a ještě antiperspirant, ale ten putoval pryč.

Listopadový ladybox jste viděly zde. Z boxu jsem si nenechala vše, šel pryč deodorant a mýdlo. Zůstal mi peeling, krém na ruce a tužka na oči.

 Nad paletkami Sleek slintám už dlouho. Jednu sice už doma mám, ale ta je pracovní a sama ji nepoužívám. Furt jsem koukala na plaetky I divine iCandy a Vintage. Když byla akce na bestmakeup.cz, tak jsem to vzala jako znamení a paletky si objednala. Vintage je naprosto boží, ty barvičky, přesně podle mého gusta.

Na hromadný fotce ještě chybí kosmetika Gliss Kur, kterou jsem vyhrála u Belly . A u Lucy lak na nehty od Essence.

Oblečení
Svetry mám strašně ráda a kupuji stále další. Tyhle z Gatu jste už viděly zde.

Sehnala jsem kabátek z mého Wishlistu. Sice jsem původně chtěla béžový, ale když jsem přišla do New Yorkeru, všechny béžový S měly urvaný knoflíky, jeden dokonce neměl žádný. M mi samozřejmě bylo velké, tak jsem zkusila černé S a černá na mě stejně vypadala mnohem lépe. Tak to bylo jasné, knoflíky jsem ale také musela přišít pořádně.

V New Yorkeru jsem si vzala i setík spodního prádla a podvazkový pás, který mi pasuje k prádlu, který jsem kupovala před pár měsíci, ale to pás nebyl. Miluji spodní prádlo a těžko mu odolávám. Z New Yorkeru mám nejraději, ale kupuji spíše až ve slevách.

Další svetry, tentokrát z ebay. Hned první zelený ale v zimě neunosím, teplý rozhodně není, takže bude čekat do jara. Druhý má na krku kočku, infantilní, ale nemohla jsem si pomoct. A třetí bílý, s vločkami a se sobama. Se všemi jsem moc spokojená, ty dva jsou i docela teploučký.

Ostatní
Mám člena Plyšbandu z Billy :D Vy, co mě sledujete již dýl jste mohly zaznamenat, že miluji Ijáčka, oslíky. Do Billy moc nechodíme, takže jsem si nasbírala deset samolepek a doplatila 200Kč, abych měla osla. Je boží.

Uff, toť vše. Co vaše nákupy? Co jste si koupily pěkného?

11 komentářů:

  1. U nás je bílo, co bílo..tady je sněhu že to ani není možný :D a furt padá. Já mám v plánu péct dneska, nějak na mě sedá ta vánoční náladička. Hezké věci sis koupila :) ten červený sprcháč od YR jsem si koupila v úterý také :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tady naštěstí tolik ne. Taky budu péct dneska a zítra, když mě to chytne a půjde, tak třeba i příští víkend :)

      Vymazat
  2. Jůů, no ty jo :-) Tak jako nad tou kosmetikou od Yves Rocher jsem slintala taky.. a ta sada na vlasy ♥ jéé, to bych chtěla. Gratuluji k výhře.
    Svetry miluju, vím, že k Vánocům jeden dostanu (no, o jednom vím).. tak ale nevadil by mi třeba ještě další nebo další dva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsem z vbýhry byla nadšená. :) Těch svetrů už mám docela dost, už se mi plní skříň :D

      Vymazat
  3. Těším se na recenzi o Physiogelu. Teď v zimě by se mi větší hydratace hodila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci sis pořídila, nevím, co chválit dřív :-)
    * Vánoční limitky od Yves Rocher voní opravdu nádherně. Nejradši bych si pořídila všechny a od všech všechno, co je v nabídce :-D
    * Sadu Maybelline jsem si také pořídila. Řasenka je moje nejoblíbenější, tak jsem si vzala jeden kousek do zásoby, ale balzám mě trochu zklamal tím, jak moc svítivě růžový je.
    * Sleek paletky jsou snad všechny krásné. Já zatím nemám ani jednu, protože jak bych si jednu koupila, tak bych musela mít i zbytek :-D Obzvlášť Vintage se mi moc líbí.
    * Spodní prádlo z NY je také moc pěkné, ale mají tam dost omezený výběr velikostí a kdo se nevejde do 80C, má smůlu :-D
    * A do prvního svetru z ebay jsem se doslova zamilovala! Ta barva a mašličky! je úžasný.

    Jinak u nás je také bílo, sníh padal celou noc. Cukroví nepečem, ale máma se už příští týden chystá začít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikosti mi taky trošku vaděj. Nosim 75B, ale kolikrát mi tam B přijde mnohem větší, takže beru A :D A hodně ted dělají push-upky, které nenosim.

      Vymazat
  5. Těším se ma recenzi na Psychiogel :-) zní to dobře ,:-) v noci nám nasněžilo, ale už to mizí :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Do Yves Rocher se chytám příští týden nakoupit dárky mamce k Vánocům:)
    Jinak na svetrech taky ujíždím a na ebay mají super výběr, i když mi teď přišly boty, které byly nějakým nedopatřením o dvě čísla menší a v jiné barvě, což mě moc nepotěšilo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty paletky od Sleek sis vybrala krásné. A vánoční edice od Yves Rocher je vážně božská.

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné kosmetiky a ten oslík je krásný:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...