Brandnooz Box - Červen 2014

Přeji Vám krásný večer,
původně byl v plánu jiný článek, jelikož jsem úplně zapomněla na to, že by měl dorazit Brandnooz box, no chápete to? :D Ale dorazil a já Vás o něj neochudím. Krabice stejně jak minulý měsíc nedorazila v úplně perfektním stavu, hodně pomačkaná, ale naštěstí vše v pořádku.

  • Dolmio bazalka - 500g, 51,90Kč
Je z 100% čerstvých přírodních ingrediencí. Navíc obohacena o extra porci bazalky. Dolmio omáčka už se jedna v boxu objevila a upřímně ještě leží ve špajzu, ale snad se časem využije.

  • Valfrutta krájená rajčata - 400g, 36,90Kč
Rajčata obsahují málo semínek, jelikož se zpracovávají z odrůd, které jsou dužnatější a masitější. Hodí se pro přípravu omáček, ale i pro typickou českou či italskou kuchyni.

  • Dafo česneková pasta - 200g, 17,90Kč
Česneková pasta konzervovaná v soli se hodí jak ve studené, tak v teplé kuchyni. Nahradí čerstvý česnek. Česnek mám moc ráda, takže určitě se využije.

  • Jupík Crazy aqua - 0,5l, 15,90Kč
Je bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Přišla mi verze malina a i když nemám děti, já to určitě využiju.

  • Kand ocet 7-bylinný - 500ml, 34,90Kč
Obsahuje výtažky ze 7 bylin - bazalka, kopr, bobkový list, petrželka, majoránka, estragon a saturejka. Do salátu bude určitě výborný.

  • Hellmann`s kečup se sladidly z rostliny stévie - 450g, 43,90Kč
Obsahuje o 50% méně cukru. I když se spousta lidí asi bude vztekat za další kečup, mě nevadí. Osobně kečup nejím, ale brácha jo a kečupy u nás ubývají rychle.

  • Pectol lékořice s vitamínem C - 19,2g, 17,90Kč
Já podobné dropsy nemusím, vždy, když nemůžu mluvit, jsem nachlazená a mamča do mě hučí, tak cucám, tak říkám, že raději umřu. Našla jsem ale jedny, které mi překvapivě nevadí. Dám do lékárny, někdo je určitě využije, já to ale nebudu.

  • Orbit Bubblemint - 14g, 11,90Kč
Většinou v boxu byly pálivé žvýkačky a ty já nerada. Tyhle jsou ovocné s chladivou mátou, tak snad to nebude tak zlý.

  • Megafyt Pharma studený čaj - 50g, 54Kč
Z čajů nikdy moc nadšená nejsem, jsem totiž kávová a čaj si dávám pouze při nachlazení. Tenhle ale vypadá dobře, v létě na osvěžení rozhodně zkusím.

  • Ponti Glassa - 12ml
Balzamické glazé je krémová poleva, která se hodí ke grilovaným masům, rybám, sýrům, ale je vhodná i na zeleninu či ovoce nebo jako ozdoba na dezerty a zmrzliny. Vypadá to zajímavě, tak jsem zvědavá.

  • Kotányi steak New York Strip - 28g, 19,90Kč
Koření se vždy hodí. Pouze se smíchá s olejem a maso se nechá marinovat.
  • Bohemia Chips kečup a majonéza - 77g, 24,90Kč
Chipsy mě potěšily asi nejvíce :D Ráda ochutnám a večer na zobání se budou hodit.

  • Musli Mixit
Tyhle musli jsem si vzala za nasbírané body. Minule jsem je ani neochutnala, jelikož se k nim dostal hafan a pošmáknul si :D

Je to poprvé, kdy jsem po otevření boxu neskákala nadšením. Za mě je to nejslabší box, co zatím byl. I když je tam docela hodně zajímavých produktů, já prostě nějak nadšená nejsem.
Jak se box líbí Vám?

6 komentářů:

  1. Já bych asi nejvíc uvítala ty první tři věci, jinak mě nic neoslnilo. No a možná ty žvýkačky, protože nějaké extra pálivé také nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  2. upřímně je to čím dál horší jak tak sleduju =/ jediné, co za to stojí a je to ojedinělé jsou ty mixit a jesště takový pidi sáček =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dělala rozbalovací článek, ale jsem docela zklamaná. Asi už ukončím od příštího měsíce předplatné..

    OdpovědětVymazat
  4. Mě dostala ta příchuť brambůrek. :D Kečup a majonéza. :D To by v zahraničí nikdo nejedl. :D Taková typická česká šmakuláda. Já už si kečup na brambory nedávám, mám je radši s majonézou a právě to smíchání obou mi vadí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja kecup normal nejim, jen treba v toastech, jinak nee. Ale na chipsech mi neva, na tech vyzkousim klidne cokoliv :D

      Vymazat
  5. Mně by vadilo, že se v boxu vše opakuje, nepřináší žádné bomby ani nic vyloženě nového na trhu. Tohle jsem si od boxu neslibovala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...