Nový člen rodiny

Krásnou prosluněnou sobotu,
jak jste si užily den? Já moc příjemně, většinu část jsem strávila s Honzou a poté jsme s mačou jeli do Plazy Novodvorská, kde jsme proběhli nějaké obchody ( v NY jsem tááák nakoupila), poté jsme si sedly na kafčo a z legarce, že se mrkneme do zverimexu. Už odtamtud máme morče a králíka. Takže si vždy děláme srandu, že jdeme a morčata. A zrovna dnes jsem řikala, že mě uklidňuje to, že i kdybych byla z něčeho nadšená, tak stejně nekoupím, jelikož ty moje jsou šílený příšery, který dělaj akorát bordel a pohladit se nechají, jen když chtěj nažrat :D

Hned nás upoutal malý, černobílý králíček, naprosto kouzelnej. A my furt váhaly, paní jsem se aspoň zeptala, jak je starej a ona, že je dovezli včera, takže měsíc a půl a že je až překvapivě přítulnej. Šla nám ho vyndat, ale myslela si, že chceme bílýho, kterej byl schovanej v domečku. Na něm se nám zalíbila právě ta přítulnost, hned se šel nechat pohladit a když jsme tedy na něj koukaly, zjistily jsme, že je taky krásnej. Hlavně ty oči, úplně modrý a hezky orámovaný. Po asi půlhodinovým rozhodování mamča řekla, že ho teda berem, jeden navíc, to už se ztratí. :D

A tak máme doma malý miminko. Další králík a hlavně úplně jinej, než jsme na začátku koukaly. Klec už jsem doma jednu navíc měla, takže to bylo ok. Nebude s ostatníma, ještě by ho zkazili. :D Na 95% je to kluk a tak vymýšlíme jméno. Nejvíce se nám zatím líbí Bambi..Je to i univerzální, kdyby náhodou z něj byla holčička. Máte nějaké nápady na jméno?
 

Máte doma také králíka, morče či oboje?

12 komentářů:

  1. Ten je naprosto boží! My si s přítelem taky chceme (hlavně teda já :-D) pořídit králíčka, tak doufám, že nám to vyjde, až se tedy slavně sestěhujeme ;-D Neodpustím si to: je úplně ňuňůůůů :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Králíci jsou boží! :) Ale já si druhýho nepořídím, jelikož nemám kam dát druhou klec, takže mě zůstane jenom ta jedna mrcha :D I když občas bych mu ráda pořídila kamaráda :D

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
  3. Je dokonalý <3 Já mám doma 3 morčátka a hrozně jsem si k nim chtěla pořídit ještě králíčka, ale to už mi jaksi doma neprošlo, holt ten panelákový byt není nafukovací :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rozkosny ;) ja mam dva pieskomily :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten je krásný. Králíka jsem taky vždycky chtěla, jen doma mi ho nechtějí dovolit :/, takže si musím počkat až budu starší :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Bože ten je zlatučký :-) neokakáva vám celý byt ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běhal po bytě asi tři hoďky a v pohodě. :) Moc se mu ale nepozdává klec :)

      Vymazat
  7. ježiš ten je sladkejjj ♥ ♥ mě milovníci králíků si málem udělal infartk =D uňuchňala bych ho! mě se líbí jméno Karlík...králík Karlík...to je aspoň originál =D už ani nevím, jaké jsme měli vybrané jméno pro kluka (byla poslední z vrhu a pohlaví se u ní vědělo až jako u poslední)....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  8. Ňufáček! Já bych tak hrozně moc chtěla králíka, ale nejsem schopná se postarat ani sama o sebe, poslední pokus mít živého tvora skončil patrně jeho sebevraždou - jednou ráno jsem se podívala do klece a pískomil nikde, přitom dveře zavřený, takže předpokládám, že se pod kabátem noci vrhnul z okna.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...