Matující krém pro suchou pleť? Dermacol Lift & Matt

Jelikož mi tahle dvojka krémů už pomalu, ale jistě dochází, je na čase o ní něco napsat. Denní krém mi přišel v jednom Ladyboxu a ač Dermacol zbožňuji, nadšená jsem moc nebyla, jelikož je určen spíše pro mastnou pleť, kterou já nemám, jen občas se mi objeví nějaký pupínek, ale jinak ani během dne nemám problém s leskem. Přesto jsem ho ale nezavrhla a na e-shopu Dermacolu rovnou objednala i noční verzi.

Denní krém Lift & Matt
Je určen pro normální, smíšenou až mastnou pleť. Až o 32% má snižovat tvorbu kožního mazu a zmenšovat vzhled pórů. Obsahuje extrakt z mořských řas, který regeneruje buňky, obnovuje elasticitu pleti a redukuje vrásky. Neobsahuje silikony, parabeny.

Krém je docela hutnější, ale dobře se roztírá a rychle se vstřebá, okamžitě můžu použít make-up. Během dne se vůbec nelesknu, což by nebylo nic zvláštního, ale od té doby, co ho používám, tak jsem neměla žádný, ani miniaturní pupínek.
Obsah: 50ml
Cena: 199Kč
Hodnocení: 3/5


Noční krém Lift & Matt
K nočnímu toho tolik psát nebudu, je v podstatě totožný s denním.
Podporuje vlastní regeneraci pleti během noci. Je trochu hutnější než denní, ale nepřijde mi tolik hydratační, to denní je v tomhle o kapku lepší.

K oběma krémům: Po 4 týdnech by pleť měla být matnější, vyhlazenější, svěžejší. Musím uznat, že mi pleť nepřijde tak unavená jako normálně. Nevysušuje, ale ani nehydratuje no. Jakmile mám suchou pleť, suchý nos, tak si s ním absolutně neporadí.

Co bych vytkla, tak balení. Jak už se blížím ke konci, tak jsou oba hrozně špatně vymáčknout. Navíc oba zvláštně voní, ze začátku mi to docela smrdělo, teď už jsem si zvykla.
Obsah: 50ml
Cena: 199Kč
Hodnocení: 3/5

4 komentáře:

  1. Denný a nočný krém vyzerajú dobre, zaujali ma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají celkem fajně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. S těmihle zkušenost nemám :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám zkušenost ani s jedním a myslím že je ani kupovat nebudu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...