Garnier Ultra Doux - Řada pro barvené vlasy s arganovým olejem a brusinkami

Hezkou středu,
jak se máte?  Tenhle týden mi poměrně utíká, což jsem ráda, ale přesto se nemůžu dočkat víkendu. A těším se o to více, že bude Valentýn, sice ho budem slavit již v pátek, ale to v§bec nevadí. Také slavíte, nebo to jde mimo Vás? Ale už k článku...

Když mi došla železná zásoba šamponů a kondicionérů, naběhla jsem do drogerie s tím, že chci vyzkoušet zas něco nového. Hodně dlouho mě lákala řada Ultra Doux od Garnier, jak nadšená jsem byla, když zrovna některé druhy byly v akci. Ihned jsem sáhla po arganovém oleji s brusinkami. Na argan slyším a docela v kosmetice i vyhledávám a brusinky miluji, byla jsem proto ráda, že tato verze je vhodná pro moje vlasy.

Řada Ultra Doux přináší to nejlepší z přírody. Snad každý typ vlasů si tu najde to svoje, produkty by neměly zatěžovat vlasy. Verze s arganovým olejem a brusinkami je určená pro barvené vlasy. Brusinka je silný antioxidant a argan vlasy vyživuje. Chrání barvu a prodlužuje její intenzitu.

Šampon Ultra Doux
Šampon má docela řídkou konzistenci, navíc poměrně velký otvor, takže hrozí, že ho vylijete až příliš mnoho. Ale je to spíše o zvyku. Mě se balení jinak moc líbí. Šampon skvěle pění, vlasy umyje a nezatíží. První, co mě upoutalo, tak ta nádherná vůně. Je hodně sladká, takové já ráda. Provoní koupelnu a ve vlasech je také cítit nějakou dobu.

S výsledky jsem nadmíru spokojená. Vlasy jsou po umytí naprosto úžasně jemné, hebké na dotek. Mám stále nutkání se jich dotýkat, jak jsou příjemný. Zároveň mají objem a jsou krásně vzdušný, i na pohled vypadají skvěle. I po čtyřech dnech jsou krásně nadýchaný a nemastí se, takže mi opravdu sedí.
Obsah: 400ml
Cena: 69Kč
Hodnocení: 5/5


Balzám Ultra Doux
Balzám je krémový, ale také docela řídký, což mě překvapilo. Tady mi balení ale naopak trošku vadí, jelikož spousta balzámu zůstává v uzavírání. Jinak ale voní stejně krásně jako šampon a výsledky také super. Balzámy používám hlavně kvůli snadnému rozčesávání a s tímto se mi vlasy češou opravdu dobře. Navíc vlasy nezatěžuje.

S touto dvojkou jsem velmi spokojená, patří mezi nejlepší produkty na vlasy, co jsem vyzkoušela. Určitě bych klidně koupila znovu a Garnier mě ještě více nalákal na další vlasové produkty. Teď mě hodně láká nová růžová řada od Fructis.
Obsah: 200ml
Cena: 50Kč
Hodnocení: 5/5

Co vy a Garnier? Zkoušely jste něco z řady Ultra Doux?

10 komentářů:

  1. Ja som rada používala tú žltú, medovú radu pokiaľ sa mi nezačali robiť mega lupiny...

    OdpovědětVymazat
  2. Z této řady jsem myslím ještě nic neměla :) My si uděláme s přítelem na Valentýna večeři
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Od Garnier jsem používala kdysi Fructis, ale tohle vypadá taky moc dobře :) Určitě časem zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle rada vypada velmi dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkousela jsem ale z teto rady bych urcite chtela nejaky sampon a balzam vyzkouset az mi dojde aktualni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vypada moc krasne, ja si ale kupovat nebudu, jelikoz jich mam v zasobe spoustu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...