Valentýn

Milé čtenářky,
dnes je 14. února, proto bych Vám ráda popřála krásný den zamilovaných. Tenhle svátek část lidí má ráda, druhá neuznává. Já patřím k těm, kteří tento svátek slaví. Valentýn je pro mě krásný svátek a mnohem důležitější než 1.máj. Ten naopak klidně vynechám, za to na Valentýnu si zakládám.

Samozřejmě se láska má vyznávat i jiné dny a ne jen na jedno určité datum. Ale když už existuje takovýhle svátek, proč ho neslavit. Nepřijde mi to komerční, americké (což není), ani nucené, naopak je to hezké. A kýče v podobě srdíček já také můžu.

Letošní Valentýn jsem slavila o den dříve, Honza bohužel dnes večer nemůže, takže jsme si ho udělali již včera. Zašli jsme na véču a pak na mě čekalo krásné překvápko v podobě nádherné kytičky a dalšího Ijáčka do sbírky, tentokrát tématického se srdíčkem. Určitě to není o dárcích, ale je pěkné dát si nějakou maličkost pro radost. A květiny dostane ráda snad každá žena. Já třeba kytičky nedostávám jen tak, o to větší radost z nich pak mám na různé svátky. Dostávám od Honzy opravdu nádherné, takže se vždy těším, jaká to bude tentokrát, pokud tedy nějaká bude :D A tenhle Ijáček je dokonalý, udělal mi obrovskou radost.



Ještě Vám se přiložím příběh o svatém Valentýnovi, který mi nedávno přišel od e-shopu levandulum.cz.Určitě se mrkněte, příběh je to hezký, romantický a dozvíte se, jak vůbec tento svátek vznikl.

Co vy a Valentýn? Slavíte tento svátek?
Chodíte na véču a dáváte si něco pro radost?
Jak dnešní večer oslavíte?

23 komentářů:

  1. My neslavíme, ale nakonec jsme si připravili malý dárečky (já jsem Č. dala Merci a každou čokošku jsem obalila papírkem se vzkazem a Č. ještě přemýšlí :D). Ale jinak jsem spíš prvomájová :)

    OdpovědětVymazat
  2. Valentýn neslavím, ani není s kým :D Ale ta kytička, co jsi dostala, je nádherná :) Líbí se mi, že to není jen kytice růží, tahle na mě zároveň působí hezky jarně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, krásná kytička... my slavíme, ale tak nějak stejně, jako každou sobotu - Náplavka, oběd, kytička, dobtory, véča... pohoda, sranda... my se máme prostě rádi pořád :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dostalas krásné dárky :-)
    Já Valentýna neslavím, není s kým. Chápu, že pro lidi, co jsou právě zamilovaní nebo v dlouhodobém vztahu, je to pěkné připomenutí jejich lásky, ovšem pro ostatní je to jinak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Tak samozřejmě, tohle je svátek pro dva, ale třeba loni jsme si daly i něco s mamčou pro radost :)

      Vymazat
  5. Dostala jsi krásné dárečky :) Já jsem příteli dala ráno čokoládu, kterou jsem ozdobila a popsala a teď mu ještě udělám něco výborného k večeři :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak výbornou večeří určo neopovrhne nikdo :)

      Vymazat
  6. Valentýna bych ráda slavila, ale není s kým :D ten plyšáček je boží, přítel opravdu umí vybírat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží, jsem z něj nadšená :) Tak třeba příští rok ;)

      Vymazat
  7. Valentýna neslavím, ale dnes mě jeden kluk překvapil, tak to potěší :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky :3 Dávalas něco ty Honzovi? :) (just curious)
    Jinak my byli na nákupech (dostala jsem tričko s pávem <3, luxusní mletou kávu do french pressu a až hříšně drahé müsli - poslední dobou mě zdravé jídlo potěší víc, než cokoli jiného :D) a potom v čajovně, tak jsem měla super odpoledne (večer) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, dostal oblíbený parfém :)
      Tak káva bude určitě výborná a pokud hříšně drahé musli za to stojí, tak není co řešit :D

      Vymazat
  9. My Valentyna stravili valenim se v posteli :-D A dostala jsi krasny darecek i kytku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já Valentýna oslavila doma v posteli, u ntb a potom u babičky... :D Hold, Valentýn jsem si představila jinak,ale taky co chcete dělat s ortézou na ruce a nehybným ramenem! :D

    www.freedomis-myescape.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera, tu legendu jsem doteď neznala. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...