Rimmel - Make-up Wake Me Up

Krásný den,
jak jste si užily víkend? Mě skončila dvoutýdenní dovolená a dnes zas hurá do práce. Ne že bych ale klidně další týden ještě nebrala :D V sobotu jsem se vrátila z Grazu a Budapešti, což jsou krásná města, jen tedy počasí mohlo vyjít lepší, ve středu dokonce sněžilo, což v balerínkách byl masakr :D

Ale výlety necháme na jindy a dnes se mrkneme na klasickou recenzi. Po delší době tu mám dekorativku, tentokrát make-up od Rimmel London. Make-up jsem měla doma poměrně dlouho a celkem s ním bojovala, nakonec se z nás kámoši ale staly.

Jedná se o rozjasňující make-up, který díky hydratačnímu vitamínovému komplexu potlačuje známky únavy, sjednocuje tón pleti a perfektně kryje nedokonalosti. Obsahuje ochranný faktor SPF15 čili chrání před slunečním zářením. Pleť má zanechávat rozzářenou a hydratovanou.

Já si make-up schovávala na zimní období, jelikož jsem měla doma světlý odstín, který by mi v létě na opálenější pleti neseděl. Bohužel i když slibuje hydrataci, tak u mě se žádná nekonala. Právě naopak, nejen, že šel špatně rozetřít, zvýraznil každé suché místečko a zalézal do vrásek, ale během jediného týdne používání mi pleť tak šíleně vysušil, že jsem ji dávala dohromady pěknou dobu.

Letěl tedy do šuplíku a vytáhla jsem ho znovu až po delší době, nastal ten samý problém. Pleť vysušená během pár dní. Dostal ale třetí šanci, tentokrát na jaře, kdy pleť bývá méně vysušená než v zimě a jaké překvapení mě čekalo, najednou vše v pohodě.

Pleť rozjasňuje díky mikroperličkám, které obsahuje. Pokud se pořádně podíváte, tak je v balení můžete vidět, to samé, když make-up nanesete na ruku a podrobněji mrknete, uvidíte malé třpytivé částečky. Nemusíte se ovšem bát, že by se Váš obličej po nanesení třpytil jako discokoule, vůbec ne. Třpytky na pleti nejsou vidět, přesto vypadá pleť rozzářenější a zdravější. Právě ale těm perličkám přisuzuji ono vysoušení pleti.

Make-up má řidší konzistenci a jak všude čtu, že dokonale kryje, tak s tímhle opět nemůžu souhlasit. Krytí je podle mě nižší, s nedokonalostmi si rozhodně neporadí a výdrž bych brala trochu větší. Celý den určitě nedá a odolný vůči otěru také moc není. Osobně bych make-up doporučila těm z Vás, které máte pleť naprosto bez problému a chcete jen sjednotit tón a dodat ji trochu svěžího vzhledu.

I když jsem s make-upem bojovala a má hned několik much, nakonec jsem si ho oblíbila. Asi to je i tím, že v poslední době mi méně krycí make-upy až tak nevadí a to i přesto, že dříve jsem dávala přednost pouze více krycím, asi jsem se naučila mít svoji pleť ráda. Takže za mě make-up ano, ale jak jsem psala výše. Pouze pro sjednocení, rozzáření a ne pro suchou pleť. Příznivá je cena, seženete ho do dvou stovek.

Jakou s ním máte zkušenost?
Co Vy a Rimmel make-upy?

8 komentářů:

  1. Zrovna tenhle makeup mi sedí. Ale je pravda, že já jsem s makeupy od Rimmel kamarádka. Nevysusuje, dělá mi hezkou, přirozenou pleť. Je teda pravda, že vyloženě nehydratuje, ale nevysusuje mě a neškodí mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, já snad jiný make-up od Rimmel neměla, ale určitě napravím :)

      Vymazat
  2. Tento jsem ještě nezkoušela, já teď používám jen CC krém od Astridu a jsem moc spokojená!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslela, že už tenhle make-up se neprodává, nebo aspoň u nás v drogériích ho nemají :-D Měla jsem ho před pár lety a moc mi nevyhovoval. Byl na mě hrozně tmavý a leskla jsem se po něm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že se teď inovoval. Zahlédla jsem ho u pár blogerek v balíčku s novinkami Rimmel a měl trošku jinačí balení. Ale na e-shopech ještě je.

      Vymazat
  4. Rimmel makeupy mám velice ráda, tento jsem viděla jen ve výprodeji v Tetě, ale tam byli samé tmavé odstíny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...