Výlet do jihlavské zoo

Krásný den!
Milovníci zvířat si dnes přijdou na své. Před dvěma týdny jsme si v sobotu udělali výlet do jihlavské zoo. Naposledy jsme v Jihlavě byli před čtyřmi lety, takže to chtělo zopáknout, je to neuvěřitelné, jak ten čas letí. Počasí přálo, takže naprosto ideální den na procházku v zoo.

Zoo je to celkem maličká, takže pokud se nijak necouráte a vše nefotíte, bohatě Vám postačí třeba dvě až dvě a půl hodinky. I když malá, přesto hezká. Nejvíce nadšená jsem z medvídka malajského, toho mám opravdu ráda. Za pozornost jako vždy stojí i tapír, tuleň či fenek a mé pozornosti neunikli ani kontaktní poníci :D

Byli jste v jihlavské zoo?
Jak se Vám zoo líbí?

13 komentářů:

  1. Krásné zvířata a fotky. V Jihlavě jsem v zoo ještě nebyla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie :-) v Jihlavě jsem už byla v zoo několikrát a nejdelší dobu jsme strávili právě u surikat, ty jsou senzační :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Surikaty jsou viditelně hodně oblíbené :) My většinou trávíme nejvíce času u hyeny a v dětské zoo :D

      Vymazat
  3. Já zde bydlím takže sem zajdu každý rok. Zoo se za posledních pět let trochu změnila, nejvíce se mi líbí nový tropický pavilon, fakt moc hezky vytvořený. Dobré jsou bečící ovce žadonící se křupek, to je šílený řev :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna když jsme se dostali k ovcích, tak byly na kopci a zájem nejevily :-/

      Vymazat
  4. V jihlavské ZOO jsem ještě nebyla - a to máme Jihlavu kousek od chalupy. Jenže tma je pořád nějaká práce a když utrhneme nějaké "volno", tak dáváme přednost turistice v místech, kde je míň lidí. Ale fotky vypadají lákavě, tak třeba někdy...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...