Veselé balzámky na rty Baby Lips

Hrozně se za sebe stydím, je to už pěkná doba, kdy se do našich drogerií dostaly první Baby Lips balzámy od značky Maybelline a já stále o nich nenapsala. Vlastně ano, o jedné zimní limitce, ale o klasické řadě ještě ani řádek. Přijde mi, že Baby Lips rozdělují lidi na dva tábory. Buď je milujete, nebo jejich popularitu nechápete. Balzámy mám doma fakt dost dlouho a jelikož jsem je nefotila jako nové, tak budete muset zkousnout fotky použitých produktů. Ale jen kvůli tomu mi přišlo škoda o nich nepsat.

Já si tyhle balzámky zamilovala a kdykoliv se v drogerii objeví nové kousky, nejraději bych si je všechny hned pořídila. Jsou prostě rozkošné a na to já slyším, obal zkrátka prodává. V dnešním článku Vám ukážu dvě varianty, z toho jedna byla trochu krokem vedle. Ano, i když je miluji, ne všechny mi přijdou super.

Pink Punch
Začala bych tím horším a to je pro mě růžový balzámek Pink Punch. Pro mě byl asi nejlákavějším, ve výsledku je ale vůbec nejhorší, co jsem měla. Už jen ta vůně mi ne úplně sedí. Je hodně zvláštní a nedokážu ani říct, co by to mělo představovat. Možná nějaké exotické ovoce. Dost přeslazená a brzy se zprotiví.

Dalším problémem je samotná barvička. Ta je až moc výrazná a neuvěřitelně barbínovská. Balzámek je dost měkký, po rtech bez problému klouže, ale vytváří na nich nepřirozenou a výraznou barvu, která se mi zkrátka nelíbí. Zaleze do vrásek a zvýrazní každý nedostatek. Vypadá fakt hrozně, takže používám jen na doma a jakmile mám nějak jít, balzám hned smývám.

Na rtech ale celkem drží, což v tomto případě není žádná výhra. Přijde mi, jako kdyby se do rtů barva jakoby vpila a poté, co zmizí vrchní vrstva, rty jsou stále zabarvené.

Peach Kiss
Broskvový balzám už je na tom o poznání lépe. Obsahuje drobné třpytky, které sice na rtech jsou lehce vidět, ale nevypadají vůbec zle. Barvička je dost přirozená a není problém ji nosit běžně na den. I k úpravě balzámu není třeba žádné zrcátko, stačí jen přejet a je to.

Konzistenci má tužší než předchozí Pink Punch, ale i tak po rtech dobře klouže. Vůně je příjemná, sladká broskvová. S touhle variantou nemám naprosto žádný problém a vyhovuje mi. Na rtech tedy moc dlouho nevydrží, ale jak jsem psala, bez problému stačí kdykoliv přetřít.

Balzámy slibují až osmi hodinovou hydrataci. Rty mají zanechávat jemné a vyživené. Asi je všem jasné, že sliby chyby v tomto případě. Ono celkově mi přijde, že tónovací balzámy moc hydratační nejsou. Já je s tím ani nekupuji. Očekávám spíše jen jemné zvláčnění a trochu barvy. Výborná alternativa, pokud nemáte chuť na výraznou rtěnku, ale zároveň trochu barvy na rtech chcete.


Co vy a Baby Lips?
Jaký je Váš oblíbený?

13 komentářů:

  1. Taky je mám doma, ale ještě jsem se k nim nedostala.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Tónovací balzámy jsem měla v oblibě, když mi bylo náct, teď už je nevyhledávám. Buď si aplikuji pořádný balzám nebo rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyto balzámky nijak nemusím, nebo spíše mě nezaujali natolik, abych si je pořídila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som jeden mala, aj recenziu som naň písala na blogu a vôňa je úžasná. Ja som tuším mala takú hroznovú príchuť, úžasne voňal a mal taký jemný ružový nádych na perách. Ja ich slávu určite chápem! :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Peach Kiss úplně zbožňuju :). Ještě jsem si ve výprodeji koupila sadu tří balzámků za stovku s mentolovou vůní a ty jsou i moc hezky pigmentované :).

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekne voňajú ale ja som tiež nikdy nejako netúžila po týchto balzamoch ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...