Čistá pleť díky Rooibos

Krásný den!
Konečně tu pro Vás mám slibované pokračování o kosmetice Rooibos. Pokud Vám první článek unikl, tak můžete napravit zde. Tam jsem se zmiňovala o řadě Classic Care, konkrétně o dvou pleťových krémech a jednom krému na ruce. S touto řadou budu pokračovat i dnes, tentokrát ovšem mrkneme na produkty, díky kterým bude Vaše pleť nejen krásná, ale i čistá.

Čistící mléko
Přiznávám, že jsem dost přemýšlela, zda si čistící mléko a tonikum nechávat, jelikož tyhle dva produkty nemusím a co se týče odličování, raději sahám po micelárkách a čistících gelech. Mléko a tonikum mi přijde zbytečně zdlouhavé. Nakonec jsem se hecla a poctivě používám do teď.

Mléko obsahuje zelený rooibos, heřmánek a vitamín C. Mléko je vhodné pro citlivou a zralou pleť, která je náchylná k dehydrataci. Má jemně odstraňovat make-up a nečistoty a zároveň pleť zklidňovat.

Mléko používám už spíše jen k dočistění, nesundávám s ním komplet celý make-up, ale fakt jen ty zbytky, které zůstanou třeba po mokrém odličování. Překvapilo mě, že mi nevadí v očích, takže ani odstranění zbytků linky není problém. Na pleti je moc příjemné, nevysušuje, pleť po něm nepne. Po mléku následuje ještě tonikum, tak jdeme na to..

Osvěžující toner
Stejně jako mléko obsahuje zelený rooibos, heřmánek a vilín. Je bez alkoholu. Pleť má zklidnit, osvěžit a vyčistit. S toniky zrovna dvakrát zkušeností nemám, takže porovnat s jinými moc nedokážu, ale tohle mi vyhovuje.

Dokáže pleť zbavit případně nějakého toho zbytkového make-upu, ale po předchozím mléku už na pleti žádný nezůstává. Nemám problém s akné či jinými neduhy, ale přesto mi přijde, že s tonikem je ta pleť taková svěžejší a hezčí. Hrozně mě baví, že pleť krásně osvěží, opravdu moc příjemné. Zároveň nevysušuje. Musím uznat, že pleť je vážně hezčí, ne tak unavená.

Čistící mycí gel
Čistící gely, to je moje. Odličování na mokrý způsob mi vyhovuje ze všeho nejvíce, takže na gel jsem se těšila fakt hodně, protože to je v podstatě můj každodenní pomocník.

Opět v něm najdete zelený rooibos a vitamín B5. Má jemně odstraňovat make-up a povrchové nečistoty a zároveň nenarušovat přirozené ph. Je vhodný pro všechny typy pleti. Gel je hodně řídký a to tak, že kolikrát mi ho vyteče o dost víc, než je potřeba. Co se týče dávkování, je třeba dávat pozor, protože i kvůli tomu celkem rychle ubývá. V popisku se uvádí, že je pěnící, ale s tím nesouhlasím. Gel mi nijak nepění.

V prvním článku jsem psala, že jsem si u této řady musela zvykat na vůni, která mi zpočátku vůbec nevoněla. U gelu to platí dvojnásob, vůně mi tady přijde výraznější a celkem trvalo, než jsem si zvykla. Gel ale jinak čistí perfektně, odstraní make-up bez toho, aby pleť vysušil. Není ovšem vhodný na oči, očnímu okolí doporučuji se vyhnout, mě osobně štípe.

Pleťový scrub
Peelingy, další péče, která mě fakt baví a snažím se dvakrát týdně na ni udělat čas. Součástí je samozřejmě zelený rooibos a jádra meruněk. Odstraňuje nečistoty a odumřelé kožní buňky. Pleť má zanechávat jemnou a hebkou. Je vhodný pro všechny typy pleti, ale nejvíce by ho měla ocenit mastná pleť.

Peeling mě po prvním použití dost zklamal. Přišlo mi, že absolutně nic nedělá. Je hodně, ale opravdu hodně hustý a tím pádem ta jadérka v něm nejsou moc cítit. I když přitlačíte, tak je cítíte naprosto minimálně. Peeling je velmi jemný, takže podle mě vhodný i pro citlivější pleť a řekla bych, že není problém ho ani používat místo čistící gelu při každodenním použití.

Ač se mi tedy zdálo, že s pletí nemůže nic udělat, tak mě ve výsledku mile překvapil. I když necítíte, že by jadérka pleť drhla, tak pleť je přesto nádherně heboučká a strašně příjemná na dotek, takže peeling funguje. Pleť mám po něm ovšem pak napnutou, takže opravdu spíše pro tu mastnou, nebo smíšenou. Moje suchá je po něm napnutá, sice to není nijak markantní, ale to pnutí tam je.

Moc děkuji Rooibos za poskytnutí produktů k recenzi.

Už jste zaznamenaly kosmetiku Rooibos?
Co používáte k odličování?

4 komentáře:

  1. Rooibos znám jen jako čaj, netušila jsem, že má využití i v kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kosmetiku jsem vůbec nezaregistrovala ale přijde mi velmi sympatická a určitě kouknu na předešlý článek. Mě zaujal scrub a gel, já se odličuji na mokro, takže tyto výrobky mě oslovili více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, také jsem se nejvíce těšila na gel :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...