Tesori d`Oriente| Blogger Event

Začátkem měsíce jsem byla pozvána na jednu moc povedenou bloggerskou akci. Určitě jste již viděly články na jiných blozích, já se ovšem také nemůžu nezmínit. Jednalo se o představení nové produktové řady značky Tesori d`Oriente. Akce se konala v nádherných prostorách asijské restaurace Asian Temple, kterou najdete vedle Pařížské ulice. Prostory byly vybrány naprosto dokonale, orientální atmosféra na Vás dýchala na každém kroku.

Jako tradičně jsme se předem sešly s Alenkou a zašly spolu na kafe. Pak jsme společně zamířily na akci a na úvod dostaly welcome drink v podobě skleničky šampaňského. Pochopitelně jsme se hned vrhly na focení, ale ještě se stačily seznámit s Alicí, se kterou jsme si opravdu padly do noty a po celou dobu akce se bavily. Jsem moc ráda, že jsme se poznaly, navíc je Alice z Prahy, takže jsme se určitě neviděly naposledy. Za chvilku dorazila Kačka, se kterou se již osobně znám, společně s Marky a Verčou. Verča je přesně takové sluníčko, jaké znáte z videí. S holkami jsme tedy moc nepopovídaly, ale určitě to nebyla poslední příležitost.

Ač se může zdát, že Tesori d`Oriente pochází z orientálních dálek, tak tomu tak není. Jedná se o italskou značku, kterou u nás můžete koupit od roku 2015. Dostupných je u nás 13 řad, ve většině najdete koupelovou pěnu, sprchový gel a parfémovou vodu. A právě každá z těchto řad je inspirována jinou zemí.

Nechyběla samozřejmě produktová prezentace, kde jsme se dozvěděly o filozofii značky, něco málo o každé řadě a nechyběla ani nová řada s názvem Ayurvéda. Ayurvéda se dá přeložit jako věda života a právě o ayurvédě nám povyprávěl odborník Lukáš Panc, který nějaký čas strávil přímo v Indii. Přednáška byla skvělá, velmi zajímavá a Lukáš mluvil moc poutavě.

Ceny produktů jsou velmi příznivé. Nejdražší jsou parfémované vody, které stojí 169Kč, zbytek už je pod stovkou. Aktuálně můžete zakoupit i vánoční balíčky za 239Kč. Značka působí luxusním dojmem, obaly jsou moc hezké, pěna a voda mají plechový obal a jako dárek podle mě vůbec nejsou špatné.

Určitě Vás také zajímá občerstvení. Má cenu říkat, že bylo výtečné a nejen krásné na pohled, ale i chuťově dokonalé? Výborné nudle, šťavnaté masíčko, limonády a po letech jsem si dala i sushi. Nejsem milovník sushi a nechápu, jak ho někdo může jíst furt, ale po takové době jsem si ho dala s chutí a bylo moc dobré, ale zas pár let ho mít nemusím. A ten dezert...bože, to byla slast, něco tak dobrého jsem dlouho nejedla.


Strašně moc děkuji Sarantis a hlavně Martině za pozvání. Bylo to přesně tak úžasné, jak jsem očekávala a odpoledne jsem si vážně užila. Také děkuji za dárečky, které jsem si odnesla a z nich velkou radost.

Znáte Tesori d`Oriente?
Jak Vás značka zaujala?

4 komentáře:

  1. Já tuto značku vidím poprvé a vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám a kolikrát jsem na jejich sprchové gely s řetězem koukala. Jsem ráda že výrobků přibude.
    A jídlo? Nádhera, k tomu není co dodat.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...