Mix recenzí - Balea, Idelyn, Soaphoria, Isana

Sice se tu mix recenzí objevil poměrně nedávno, ale opět se mi sešlo několik produktů, které nemá cenu rozebírat samostatně, mimo jiné například limitky. Vás ale tyto články baví, takže to vůbec nevadí a alespoň si odškrtnu pár restů.

Balea limitovaná edice No Drama Lama
Na tuhle limitku jsem chtěla psát samostatný článek a to i přesto, že byla ihned rozebraná. I mně se povedlo ulovit pouze tělové mléko se sprcháčem, chtěla jsem ještě tamponky a ty bohužel bez šance. Během Vánoc jsem ale článek nestihla, tak tady alespoň takhle, protože zmínku si zaslouží.

Tělové mléko má spíše řidší konzistenci, zkrátka přesně takovou, jakou od mléka očekáváte. Narozdíl od předchozího lenochoda se ale rychle vstřebává a i ta hydratace mi přijde lepší. Sice na suchou pokožku to opět není, ale na běžné mazání dobré. Pokožka je pak určitě jemnější a provoněná.

Sprchový gel je hutnější, než jsem u Balei zvyklá a je to příjemná změna. Dobře umyje, pokožku nevysušuje, voní a sprchu zpříjemní i hezká barvička. A to nejlepší na celé limitce, krom tedy roztomilé lamy? Rozhodně vůně, ta je totiž božská. Nádherná vánoční vůně, ve které zpočátku cítím sladké jablíčko, ale poté se rozvoní cukrovím. Tohle se vážně povedlo na jedničku a je škoda, že tak rychle zmizela z regálů.

Idelyn Beliema Expert Intim Gel
Už jsem se na blogu párkrát zmiňovala, že co se týče gelů na intimní hygienu, jsem dost skeptická a nerada experimentuji, jelikož mi téměř nic nesedí a vždy akorát nastanou problémy. Našla jsem ale dvě značky, které mi maximálně vyhovují a těmi jsou Ziaja a Femfresh. I přesto, že se novým značkám, dá se říct, bráním, jsem chtěla zkusit Idelyn a to z jednoho prostého důvodu.

Idelyn obsahuje totiž antimikrobiální látku chlorgexidin, která zastavuje růst bakterií a kvasinek. Navíc má odstranit svědění, pálení či podráždění. Též obsahuje kyselinu hyaluronovou, která hydratuje, kyselinu mléčnou, boritou, ale i třeba vitamíny E a B5.

Idelyn se dá sehnat spíše jen na e-shopech a v lékárnách, takže jsem si říkala, že bude třeba o třídu výše. To jsem se ale spletla a zbytečně vyhodila peníze. Již po prvním použití jsem cítila, že to není ono. Gel docela pálil a místo alespoň malé prevence jsem mohla ihned použít tabletky, které jsem si objednala zároveň s gelem. Ty narozdíl od něj ale fungují.

Soaphoria mýdlo Orientální noc
Tohle mýdlo už je podle mě staleté, náhodou jsem ho našla ve skříni v koupelně :D Mýdla má Soaphoria stále v nabídce, i tuto vůni, ale řekla bych, že mýdla budou inovovaná, vypadají krapet jinak a podle složení to též bude jiné, ale přesto Vám o něm napíšu.

Ač mám Soaphoriu ráda, tak mýdlo mě moc nezaujalo. Je vlastně hodně obyčejné, na to, že by se mělo jednat o celkem kořeněnou vůni santalového a růžového dřeva a ylang- ylang, tak po umytí není na rukou vůbec cítit. Ani mi nepřišlo, že by nějak pořádně mylo a hrozně rychle se vymydlilo.

Isana sprchový krém s výtažky z perel
Značka Isana je pro mě ještě docela neznámou, protože do Rossmanna se téměř nedostanu, takže s ní mám naprosto minimální zkušenosti, ale snad časem napravím a na blogu se ještě objeví.

Sprchový krém je klasický sprcháč spíše řidší konzistence s perleťově růžovou barvičkou. Docela dobře pění, umyje a pokožku nevysušuje. Na druhou stranu ji neposkytne ani žádnou speciální výživu a je tedy třeba poté namazat mlékem. Pokud jste spíše na jemné a čistší vůně, tak tahle varianta bude pro Vás ta pravá. Vůně je lehce nasládlá, ale stále dost jemná a málo intenzivní. Určitě nečekejte provonění celé koupelny či pokožky.

Máte s některým produktem zkušenost?
Povedlo se Vám ulovit lamu?

12 komentářů:

  1. Zkušenost nemám s žádným produktem, ale tyhle mixy recenzí mě moc baví ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenost nemám s žádným z produktů, bohužel jsem neměla štěstí na nic z lamí limitky, byla vyprodaná rychlostí blesku:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost mám z Idelyn, a za mě tedy výborný produkt. I krém a tablety mám vyzkoušené a mohu jen a jen doporučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, jak jsem psala, mně sedí bohužel máloco.

      Vymazat
  4. Nezkoušela jsem žádný produkt, ale Balea je vždy super varianta. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No drama lama je naprosot super název pro kolekci kosmetických věcí, Balea to prostě umí :D A ten Isana sprcháč jsem kdysi dávno zkoušela a myslím, že jsem z něj nebyla nijak odvařená.
    Nails from Czech - Lucie

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, lami kolekce byla hned pryč a i když jsem obešla tak 10 DM drogerii.. Dokonce i v Německu, tak odličovací tampony jsem nikde nesehnala.ale dneska jsem si z výprodeje odnesla houbičky na nádobí. Tak aspoň něco. Jinak sprchac a mléko jsem dala mamce a babičce k vánocům a obě jsou nadšene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koukala zas v Rakousku a tamponky fakt nikde :-/

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...