Podzimní update Essence - Zaměřeno na oči

Stojany Essence pomalu provětrá jarní update a já se ještě nedostala k sepsání podzimních novinek. Hrozně se za sebe stydím, většinou o nich píšu ještě za čerstva, ale tentokrát to nějak nevyšlo. Vše mám ale nafocené, upravené, vyzkoušené a Vy se tedy můžete těšit na recenze. Podzimní update se nesl převážně v metalickém duchu, takže spousta třpytek a bláznivých barev.

Jelikož novinek ale nebylo málo, tak je tradičně rozdělím do několika článků. Dnes se mrkneme na produkty, které jsou zaměřené na oči a příště Vás ještě budou čekat rty a tvář. V podzimních novinkách jsem si našla jak velké oblíbence, tak bohužel se objevil i nějaký ten propadák, ale to tak bývá.

Řasenka Instant Volume Boost Smudge-Proof and Intense Black
S řasenkami od Essence moc zkušeností nemám, naposled jsem nějakou měla snad ještě kdysi v pubertě. O to více jsem byla zvědavá, jak mým řasám sedne a celkem jsem ji věřila, protože mám tyhle větší řasenky ráda.

Jedná se o objemovou řasenku, která slibuje maximální objem a díky kartáčku aplikaci, která zabere jen pár okamžiků. Řasenka je podle mě fajn, ale...má hodně tekutou konzistenci a spousta té barvy zůstává na onom kartáčku, takže před aplikací je třeba ho pořádně otřít. Řasenka je tedy neustále úplně zaprasená. S tím souvisí i to, že ji v žádném případě neaplikujete za pár okamžiků.

Pokud jste na jemné a spíše přirozené řasy, tak o řasence vůbec nepřemýšlejte. Řasy hodně zvýrazní, zanechává na nich poměrně dost té barvy, která je opravdu intenzivně černá, avšak i přesto se nedá říct, že by řasy slepovala. Jen je dost zvýrazní a tím pádem působí objemněji, přesně jak slibuje.

Během aplikace má malé tendence se obtiskávat, ale to jen kvůli tomu, že ten kartáček je fakt dost obalen barvou. Práce s ní je složitější, chce to trpělivost, naučit se s ní pracovat a čas. Pokud ale tohle zmáknete, tak během dne už drží jak přibitá. Neobtiskává se, nemaže, neopadá. Takže za mě ve výsledku spokojenost, navíc za krásných 85Kč.

Oční linky Superlast Deep Black
Tyto linky seženete rovnou ve třech provedeních - klasicky lesklé, matné a dokonce i voděodolné. Slibují vysoké krytí a dlouhotrvající výdrž až 18 hodin.

Na tekuté linky jsem docela levá, ale tyhle mají šikovný, poměrně tenký aplikátor, se kterým se skvěle pracuje. Díky němu namalujete bez problému jak silnější, tak i velmi tenkou linku. Barva je opravdu sytá a kryje dokonale již v první vrstvě.

Spoustu produktů vždy prvně zkouším doma, abych věděla, co od nich čekat. Linkám jsem ale důvěřovala natolik, že jsem je ihned vyvětrala a vyrazila s nimi do kina. Po dvou a půl hodinách v kině jsme se přes celý obchoďák museli dostat k autu a ještě dojet nakoupit. Když jsme dorazili domu, tak jsem nebyla ani tak naštvaná na linky, jako na přítele za jeho nevšímavost. Vypadala jsem totiž doslova jako panda.

Linky byly obtisknuté naprosto všude, měla jsem úplně černé oči kolem dokola a takhle mě nechal chodit. Dala jsem jim ještě několik šancí a pokaždé to dopadne stejně. Během hodinky černo všude. Bohužel linky jsou totálním propadákem.

Oční stíny Metal Shock
Vybírat můžete ze spousty odstínů, od stříbrné až po růžovou či zelenou. Můj odstín nese název 04 Supernova a je taková tmavá smaragdová barvička, hodně povedená. Ke stínům jsem byla dost skeptická, jelikož tekuté stíny nevyhledávám kvůli výdrži a přiznejme si, ani aplikace není úplně snadná.

Stíny mají krémovější konzistenci a jsou plné třpytek, díky kterým vytvoří na očích metalický efekt. Jsou velmi dobře pigmentované a již v jedné vrstvě vytváří sytou barvičku. Na druhou stranu se dá barva docela korigovat a pokud štěteček pořádně otřete, barva je jemnější. Přesto mi přijdou ideální hlavně na večerní líčení.

Štěteček je plošší a dobře se s ním pracuje. Stíny jsou pro mě opravdu milým překvapením. Rychle zasychají a poté se dají bez problému vystínovat jiným stínem a přitom je nesetřete. A výdrž? Tak ta je bomba, vydrží naprosto celý den na jednom místě a ani se nehnou. Neslejvají se, neflekatí, neblednou, zkrátka od rána vypadají pořád stejně dobře. Tekuté stíny za 99Kč a jsou perfektní.

Moc děkuji e-shopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Jak Vás zaujaly novinky?
Zkoušely jste již nějaké?

10 komentářů:

  1. Ty linky vypadají dobře, škoda, že nedrží, to je důvod, proč stejně jako ty většinou novou dekorativku zkouším doma a až poté, co obstojí, tak se ji nebojím používat i ven.

    OdpovědětVymazat
  2. ja od essence používam špirálu ktorá stojí pár € ale neviem si ju vynachváliť aj táto vyzerá dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tá riasenka vyzerá celkom zaujímavo, páči sa mi kefka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, že Essence měli dobré linky, ale tyto jako škoda jich, že jsou na nic. Řasenku od Essence jsem teda ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké byly vychvalovane no, ale ty jsem neměla.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...