Snídaně s Procter & Gamble | Blogger Event

Krásný den,
ve čtvrtek jsem byla pozvaná na snídani se značkami Procter & Gamble a protože mě zajímalo, jaké novinky se chystají, zařídila jsem si v práci volno, domluvila se s Alenkou a Kačkou a společně jsme na půl devátou dorazily do Centra současného umění DOX  v pražských Holešovicích.

Ve druhém patře na nás čekal hned v úvodu stůl plný dobrot. Na výběr bylo hlavně tedy ze sladkého, spousta šátečků, pletenec s pekanovými ořechy, čokoládové muffiny či dokonce marshmallow. Samozřejmě nechybělo i něco zdravějšího jako chlebík s ředkvičkami, ovoce na špejli a výborný bílý jogurt s jahodami. K pití jsem si dala moji oblíbenou kávu, která je po ránu nutnost a ochutnala zajímavou pampeliškovou limonádu s mátou.

Po občerstvení započala naše cesta seznamování se s novinkami. Každá značka měla svoji sekci a v každé jsme si udělaly menší zastávku. Jako první přišla na řadu značka Pantene, která klade důraz na výživu a zdraví vlasů. Docela mě překvapilo, že - podle mě - celkem málo žen používá kondicionér. A věděly jste, že kondicionér patří i ke kořínkům? Má totiž vyživovat celé vlasy, takže ne pouze do délek, ale i k pokožce hlavy, kam se ovšem ale nevmasírovává. Naopak maska patří pouze do délek. Co se týče množství kondicionéru, tak tady není žádná odpověď správná, záleží čistě na Vás a na Vašich vlasech.

Jednou z novinek jsou šampony 3v1, které v sobě snoubí i pečující balzám a masku. Jsou vhodné především pro ženy, které ještě nemají zažitý svůj vlasový rituál, případně na cesty či do fitka, kdy Vám stačí jedna lahvička a nemusíte tahat x dalších. Hodně mě zaujaly pěnové kondicionéry, které ocení ženy s jemnými vlasy, kterým běžný kondicionér vlasy zatěžuje.

Druhou zastávkou byla značka Head & Shoulders, kterou má hodně lidí spojeno spíše se šampony pro muže, ale není tomu tak. Například nová řada Supreme má hezčí obaly, které jsou spíše už holčičí a řada se zaměřuje na jedinečné požadavky žen. Mě hodně zaujala dvojka s arganovým olejem, který já miluji a fakt řada vypadá úžasně.

Ale ani muži nebudou opomenuti. Spoustu mužů používá různé stylingové přípravky jako jsou gely či vosky, ale po šamponu sáhne už jen velmi malé procento mužů. Ano, i pro toho mého je šampon cizí pojem. Těšit se ale můžou rovnou na šest variant šamponů s vylepšeným složením pro krásné vlasy bez lupů, stačí si vybrat. A jelikož se blíží MS ve fotbale, tak Head & Shoulders chystá limitovanou fotbalovou edici s fotbalisty.

Rozhodně nejbarevnější a nejveselejší částí byla ta třetí, věnovaná australské značce Aussie. Ta se zaměřuje především na mladé lidi a protože většina mladých lidí ráda cestuje, můžete zakoupit i malá cestovní balení. I Aussie chystá spoustu novinek, stejně jako u Pantene se můžete těšit na pěnové kondicionéry, které nezatěžují jemné vlasy. Zajímavá je určitě řada Pure Locks, která je plná antioxidantů a stará se o unavené a zatěžované vlasy.

Naši cestu jsme zakončily u ústní péče Oral-B, která byla také velmi přínosná, i když narovinu řeknu, že ne se vším se ztotožňuji s odborníkem. Trochu mě překvapilo, že za zubní problémy ve většině případů může špatná péče a geny jsou pouze výmluva. Osobně mám zuby hodně špatné, dělají se mi kazy, trpím na zubní kámen a starat se o ně můžu jak chci. Mám i ty samé problémy, co má rodina z mamčiny strany. Naopak bratr se o zuby téměř nestará, ale měl štěstí na zuby z otcovy strany a je v pohodě. I moje zubařka a hygienistka mi rozhodně netvrdí, že se o zuby neumím starat. Co odborník, to názor.

Zuby by se měly čistit přibližně dvě minuty, průměrná doba čištění zubů je ale pouhých 45 vteřin. Přiznejme si ale, kdo z Vás si ráno stíhá čistit pravidelně zuby dvě minuty?! A používáte manuální či elektrický kartáček? Nejnovějším přírůstkem v rodině Oral-B je kartáček Génius v hezkém Rose Gold provedení, který už je pomalu jak z nějakého sci-fi. Dá se propojit s Vaším telefonem a pomocí aplikace Vám ukáže, kde čištění zubů flákáte a výsledky můžete zaslat i svému zubaři :D A pro děti se vyrábí kartáčky s různými motivy, které zrovna frčí, aktuálně například Ledové království. A aby dítko mělo motivaci zoubky čistit, můžete mu také stáhnout aplikaci, ve které se během čištění odkrývá třeba taková samolepka Olafa. Podle mě úplně super nápad, palec nahoru.

Moc ráda bych poděkovala Procter & Gamble za pozvání, akce byla nabitá informacemi a velmi se povedla. Domu jsem si navíc odnesla plné tašky novinek k testování, o kterých si určitě budete moci časem přečíst. Také děkuji Alence s Kačkou za milou společnost :)

22 komentářů:

  1. Krásné to muselo být, také jsem byla pozvaná, ale bohužel jsem musela k lékaři :-( škoda no.

    OdpovědětVymazat
  2. Byly jsme tam také, krásná akce :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to občerstvenie nemá chybu! :) musela to byť skvelá akcia :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Muselo tam být skvěle. Těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Musela to být perfektní akce, snad všechny novinky mě zaujaly. Už se těším na recenze.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to super, to občerstvení muselo bejt výborný! :)

    Šárka Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký event a koukám, že i přínosný a bohatý na informace.
    Jinak já od doby, co mám elektrický kartáček, si ty zuby opravdu pokaždé 2 minuty čistím, někdy i déle. Kartáček má timer nastavený právě na 2 minuty a mně to prostě nedá, abych ho vypla dříve :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty elektrický prej měří dvě minuty, což je super, asi Te to fakt pak nutí :D

      Vymazat
  8. Muselo to být skvělé a hlavně bohaté na informace, občerstvení taky lákavé a hlavně lákavé novinky, budu se těšit na recenze:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To ručitě byla zajímavá akce, mě by asi nejvíc zaujala značka Aussie, od té jsem ještě nic nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  10. hmm...to vypadá jako skvělý zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé to vypadá krásně, určitě sis to užila. Super věci!

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, to musel být super zážitek. :-)
    Já měla možnost vyzkoušet suchý šampon od značky Aussie a měla jsem od něj tak slepené a tvrdé vlasy, že jsem to už znovu nemohla použít. :( Docela mě to zklamalo, ale kdo ví, třeba jiné produkty od této značky jsou lepší.
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...