Brandnooz box - Únor 2018

Krásnou neděli!
Na konci měsíce opět dorazil tradičně Brandnooz box a s ním spousta nových a zajímavých produktů. To rozbalování a chvilka překvapení mě i po tolika letech stále baví a to i přesto, že ne každý měsíc je na sto procent povedený, ale s tím se samozřejmě musí počítat. A jaký byl únor? Hned se na to mrkneme.

Box podle mě není špatný, ale spíše se jedná o takový praktický obsah. Já tentokrát spoustu toho ne úplně musím, takže hned několik produktů poputuje dále, ale určitě se využijí a o to jde. Zas je fajn, když z boxu má radost i někdo další.

Colt Brew Black Coffee - 250ml, 57Kč
Jedná se o prémiovou kávu, která se připravuje metodou macerace čerstvě namletých zrn ve studené vodě. Je bez cukru a sladidel a obsah kofeinu odpovídá dvěma šálkům espressa. Dá se vypít samostatně, s ledem, cukrem či s mlékem. Tohle mě hodně zaujalo, jelikož kafe piji denně, takže se moc těším, až ochutnám.

Korunní Mango - 1,5l, 19,20Kč / 0,75l, 14,20Kč
Úplnou novinkou na trhu je Korunní s příchutí manga, které se těší velké oblibě. Voda je slabě mineralizovaná s vyváženým obsahem vápníku a hořčíku. V boxu byly rovnou dvě balení a to velké 1,5l a menší o velikosti 0,75l. Korunní doma pijeme a mango mám také ráda, takže praktický produkt, který se určitě ihned využije.

Lipton After Dinner - 47,90Kč
Čaj podporuje trávení, je tedy vhodný po jídle, kdy se cítíte těžcí. Obsahuje mátu, heřmánek a citronovou aloisii. Čaje nepiji v podstatě vůbec a už vůbec ne bylinné, ale věřím, že milovníci čaje budou mít radost.

Babiččina volba Špaldová celozrnná - 1kg, 49,90Kč
Mouka se objevuje v boxu často a většinou právě různé celozrnné. Já s nimi nemám problém, ale prostě mi nepřijde, že se do všeho hodí. Zrovna včera jsem chtěla péct bublaninu s klasickou polohrubou moukou a našla jsem v šuplíku snad deset balíků hrubých "různězrnných". Ale neříkám, že se pro ni nenajde využití, najde. Jinak mouka obsahuje bílkoviny, vlákninu a minerální látky.

Dr. Oetker Rýžová kaše Natural Chia - 17,90Kč
Kaše je bezlepková, dobře stravitelná a dodá energii ať už ráno, v poledne, ale i večer. Nejsem člověk, který snídá kaše a spotřebuje jich neuvěřitelné množství. Na druhou stranu mě třeba k tomu jejich přísun v boxu jednou donutí :D Pokud si ji nedám já, tak někdo jiný, takže proč ne.

Créme Bonjour - 200g, 34,90Kč
Vyroben z kvalitních rostlinných olejů a lahodného másla. Je vhodný nejen k namazání, ale i na pečení. Další praktická věc, která se v lednici rozhodně neztratí. Mamča má Créme Bonjour hodně ráda, takže má radost. Navíc se jedná o březnovou novinku.

Racio Silouette Kukuřičné s karamelovým dekorem - 65g, 16,90Kč
Tyhle chlebíčky nejsou vůbec špatné a karamel? Mňam, určitě výborná svačina, která nově rozšířila řadu Silouette.

Mentos Pure Fresh - 30g, 13,90Kč
Tyhle Mentos určitě znáte, nově jsou ale v tomto ruličkovém balení. Jsou bez cukru a s výtažkem ze zeleného čaje. Já pálivé žvýkačky nerada, ale mamča už se o ně přihlásila, jelikož ji Mentos chutnají.

+ časopis Svět na dlani - Časopisy mi nevadí, ale raději preferuji nějaké o vaření či bydlení, které do boxu lépe tématicky sedí.

Co říkáte na obsah?
Líbí se Vám?

10 komentářů:

  1. Právě jsem postovala článek o BB na mém blogu. mně se líbí, využiji všechno.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám článek o boxu už taky na blogu, takže se můžeš podívat, jak co zaujalo mne. Stejně jako ty ne vše využiju sama (třeba nepiju kafe a ani bylinkové čaje moc ne). Nejvíc mne potěšila mouka.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujala mangová Korunní a ta káva. U nás by se box taky využil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nejsou tam špatné výrobky, ale podle mě nic moc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě fajn, zas nemůžu říct, že bych byla zklamaná.

      Vymazat
  5. Taky jsem si tenhle boxík nakonec koupila. Hodně jsi mě svými články navnadila, tak jsem se rozhodla jej taky vyzkoušet. Musím říct, že mě box hodně nadchnul, hlavně těmi novinkami. Korunní mango mi zachutnalo asi nejvíce. Zbytek věcí samozřejmě doma taky využijeme. Nové mentos bylo taky výborné, ale jediné co teda asi půjde do koše je černá káva, tu tady doma nikdo nemusí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsem ráda, že Tě obsah nezklamal a Korunní je fakt moc dobrá :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...