Nákupy a novinky za únor 2018

O víkendu se konečně oteplilo a lepší počasí nás snad čeká i tenhle týden. Ty mrazy mě fakt ubíjely a to i přesto, že trvaly v Praze jen ten týden. Bohatě mi to ale stačilo, zimy už mám plné zuby a nemůžu se dočkat, až nastane pořádné jaro.

Ale k dnešnímu článku, ve kterém se podíváme na to, co mi doma obohatilo kosmetické zásoby a sbírku svíček. Sice jsem chtěla pořídit konečně zimní boty, kor když byly velké výprodeje, ale vůbec jsem se k tomu nedostala. To samé svetry, chtěla jsem nějaké nové kousky a nic, takže už to vidím spíše na jarní nákupy.

Kosmetika
V únoru jsem se neudržela a docela utrácela, navíc za dekorativku, kterou se snažím nekupovat prakticky vůbec. Také bylo třeba doplnit některé kousky, které mi došly a které zrovna moje krabice se zásobami neskrývá. Sice to nevypadá, že je toho nějak moc, ale na druhou stranu toho není málo.

Utrácet mě donutila tahle rozkošná valentýnská limitka od značky Essence. Netrpělivě jsem ji vyhlížela, protože to byla láska na první pohled. Hlavně tedy králičí paletka stínů, je boží. Super je, že i obsah stojí za to. Nelituji jediné koruny a určitě doporučuji. Na limitku jsem již psala recenzi, tak mrkněte sem.

O eventu se značkou Astrid jsem se také na blogu zmiňovala. Domu jsem si přinesla nejen uvázanou kytičku, ale i taštičku s několika produkty. Hlavním tématem byla řada Beauty Elixir, ze které naprosto miluji odličovací olej. Pleťové krémy jsem dostala již loni, ale putovaly k mamče, tak jsem ráda, že je tentokrát zkusím i já. Dále tu mám balzámek na rty a krém na ruce, který krásně voní.

A dostávám se k poslednímu utrácení, tentokrát ale bylo třeba doplnit zásoby. Došel mi krém na nohy a tak jsem sáhla po Balee s ureou, kterou zná snad každý a já jsem nejspíš jediná, kdo ji ještě neměl. Určitě pak poreferuji, zda je tak super, jak se tvrdí. A nakonec peelingy a to jak pleťový, tak tělový. Ty jsem kupovala na notino.cz. Konečně vyzkouším Dermacol a to v mojí nejoblíbenější vůni, na ten se fakt strašně těším. Značka Evoluderm je pro mě naopak úplně neznámou, tak jsem zvědavá.

Ostatní
V únoru žádné oblečení, ale svíčky. Jooo, těch není nikdy dost a to ani v případě, že se Vám válí v krabici, protože police jsou již plné. Pár jsem jich ale v poslední době vypálila a plánuji novou rubriku Vypáleno, tak se těšte.

Od mamči jsem dostala tuhle svíčku, která snad ani nemá pořádnou svoji značku, ale dá se sehnat na e-shopu svickyprirodni.cz. Je 100% přírodní, vypadá krásně a za studena nádherně voní po fialkách. Po zapálení to zatím není ještě úplně ono, rozhodně ne tak, jak prodejci slibovali, ale ještě uvidím časem a dám vědět.

A ještě jedna od mamči, kterou jsem dostala společně s bačkůrkami. Těch také není nikdy dost, nosím je v podstatě celoročně a tyhle jsou tak sladký. Svíčku snad ani pálit nebudu a nechám si ji jako dekoraci. Oboje je z Pepca.

A to nejlepší na konec, Yankee Candle. Tu jsem dostala k Valentýnu od Honzy a jsem nadšená, z kolekce Cookie Swap už mi teď chybí jen perníčky a mám ji celou. A tahle pistácie je naprosto božská. Nádherná sladká vůně, která voní nejen za studena. Po zapálení okamžitě provoní pokoj a během chvilky celý byt, prostě bomba.

Co hezkého jste si koupily Vy?
Utrácíte, nebo snižujete nasyslenou kosmetiku?

18 komentářů:

  1. teda ta svíčky Yc je super dárek, taky jsem závislák :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si zamilovala olej od Astridu, ta jeho vůně.....No a svíčky? Stačí mrknou na blog :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné novinky, hlavně se mi líbí ta svíčka YC:-) Já jsem utrácela jak za kosmetiku, tak za svíčky a vosky, ale řekla bych, že na své poměry docela rozumně, takže nemám výčitky:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tu limitku jsme měly možnost taky zkusit a ta plaetka - roztomilost sama! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Limitka od Essence nevypadá špatně. Mě vůbec ta řada od YC vůbec nevoněla, asi nejsem na takové sladké vůně.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já jak jsem se dala na přírodní kosmetiku od Urtekramu, tak jsem přestala pokukovat po běžných drogérkách, ale ta limitovaná edice a těmi maskami je úžasná *.*
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
  7. Já když čtu blogy, tak mám pocit, že vlastně žádnou kosmetiku nekupuju... :-). Vlastně spotřebovávám dárky, swapy a boxy :-D. V poslední době jsem si koupila akorát řasenku, tužidlo a krémy na obličej. To tedy není fakt moc...

    OdpovědětVymazat
  8. Ta pistáciová vůně muže být fakt skvělá. Honza ví, čím ti udělat radost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za inspiraci na paletku, hned jsem si ji objednala :-) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...