Oriflame - Zázračný kelímek Růže a Černý rybíz

Zázračný kelímek od Oriflame asi netřeba zdlouhavě představovat, je to ikonický produkt této značky a prodává ho snad odjakživa. Pamatuji si ho ještě z dětství, to snad ale byla na výběr jen jedna základní varianta. A dnes? Koupíte spoustu vůní a dokonce i dárkové sady.

Posledně jsem měla medový a společnost mi v poslední době dělal s vůní růže a černého rybízu. Kelímky bývají často jako příloha v nějakém časopisu, takže vyjdou úplně za hubičku.

Kelímek má všestranné využití, můžete ho použít snad na vše. Já úplně univerzální produkty nevyhledávám, jelikož pořádně nevím, na co je tedy použít a nakonec si stejně najdu jen jednu možnost.

Je vhodný na rty, suché lokty, paty či nehtová lůžka. Používám primárně jako balzám na rty i kvůli menší velikosti. Ke konci už ale dopoužívávám na paty a rovnou vezmu i právě nehtová lůžka.

Tento růžový obsahuje navíc růžový olej, který zjemňuje, obnovuje hydrataci a chrání. Vůni růže nemám v kosmetice ráda, vždy si těžce zvykám. Kelímek jsem měla právě v časopise a říkala jsem si, že ho v nejhorším využiji na nohy. Nevoní klasicky po růžích, ale má úplně úžasnou sladkou vůni, která připomíná žvýkačky. Tohle se neskutečně povedlo.

Obsah kelímku pod dotekem okamžitě taje. Je jemný, na rtech příjemný a nepůsobí nijak těžce, vůbec nelepí. Mají trošku mastnější texturu, která má tendence lehce ze rtů sjíždět, jelikož ale používám převážně na noc, tak mi to nevadí a díky tomu je hydratované i okolí rtů.

Ta hydratace je fakt super. Rty bezvadně vyživí, hrubé lokty zjemní a to samé i paty či pomůže zahojit červený nos.

Vůně černého rybízu mě baví, je sladká, ale zároveň nakyslá. Přijde mi, že černý rybíz se v kosmetice tolik nevyskytuje, takže je to něco netradičního.

Na co používáte kelímek?
Jaká je Vaše oblíbená vůně?

12 komentářů:

  1. Většinou ho nejvíc používám jako balzám na rty. Jsem ráda, že nemají jen tu jednu variantu, ale i tyhle různě voňavé, teď zrovna používám borůvkový:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Připomněla jsi mi, že tu někde mám takový kelímek asi mám. A že bych ho měla začít používat. Bude to moje kelímková premiéra...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, to je ale pro mě velká nostalgie, pamatuji si, jak se k nám v devadesátých létech dostal prvně Oriflame a jejich úžasný kelímek.....pořád stejný a skvělý ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pořád stejný. Já si zas pamatuji, že jsme ho měly s mamčou ještě tehdy ve staré koupelně ve skříňce :D

      Vymazat
  4. Ty musí krásně vonět, doma asi ještě nějaký zázračný kelímek mám, vím že jsem ho dřív hodně používala :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji tyto zázračné kelímky mám v zásobě všechny příchutě :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...