Mixa - Micelární voda

Za nejlepší micelárky zatím považuji jednoznačně ty od Astridu, ač tedy spoustu značek jsem zatím nevyzkoušela, ale rozhodně mám v plánu. O micelárkách se v poslední době mluví spíše v negativním duchu, mně ovšem vyhovují. Beru jimi především oči, ale třeba někde na cestách apod odličuji jimi komplet vše.

Od Mixy jsem měla zatím snad jen dva pleťové krémy a nebyly vůbec špatné. Značka je mi sympatická a to hlavně tím, že se zaměřuje na citlivou pokožku. Jak jste ale pochopily, dnes bude řeč právě o micelárce, těch má Mixa v nabídce hned několik.

Micelární voda má odstranit jemně make-up z tváře a očí a to jedním tahem. Pleť má být dokonale vyčištěná, osvěžená, zklidněná a bez pocitu pnutí. Obsahuje zklidňující výtažek z růže, což mě zaujalo, protože právě růže je na citlivou pleť super.

Moc mi nesedělo balení, pumpička mi u tekutých produktů přijde na houby a samozřejmě produkt byl všude kolem, jen ne na tamponku. Navíc se celkově špatně koriguje množství, takže toho vyplácáte zbytečně moc.

Hodně jsem s micelárkou na začátku bojovala. Pro mě je základ, aby zvládala odlíčit oči. Odlíčí, ale rozhodně ne jedním tahem, naopak oči je potřeba trochu dřít, kor pokud máte fakt výraznější líčení či voděodolnou řasenku, tak to chvilku potrvá. V očích nepálí, což je zase super, ale měla jsem po ní oči takové unavené, jakoby uplakané. Naštěstí tohle po pár dnech vymizelo.

Pleť odlíčí super, odstraní z ní všechen make-up a ani moji citlivou pleť nijak nedráždila, nepálila na ní. Co se týče pleti, tak komfortní. Parfemace je jemná, nevtíravá.

Používáte micelárky?
Jaká je Vaše oblíbená?

12 komentářů:

  1. Mixa je prima, micelárku jsem od nich měla sice před delší dobou, ale moc mi vyhovovala. Pumpička jako dávkovač asi ne tekutinu opravdu není nejvhodnější. Pravda, boom micelárek je asi už pryč, ale já je používám, ne denně, ale nejraději a asi i nejčastěji mám Biodermu, růžová Uriage je skvělá, Loreal - rovněž růžová mi hodně vyhovovala a Sephora, to jsou pro mě asi nejlepší, pro mou plet. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je používám ráda a nemám s nimi problém. Mně hodně teď láká Garnier, olejová Lirene... :)

      Vymazat
  2. Já si líčím v podstatě jen oči, takže používám hlavně odličovače očí. Micelárky jsem měla od Biodermy a od Nivey. Víc mi vyhovovala ta od Nivey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně naopak odličovače očí přijdou zbytečné a raději micelárku, která odlíčí vše.

      Vymazat
  3. Tuhle micelárku jsem měla nedávno a byla jsem s ní docela spokojená, ale je pravda že oči a nějaký výraznější líčení jsem odličovala delší dobu.. :/ Teď používám odličovák od L`Oreál (takovej růžovej) a je taky super. :)

    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi už druhá, co ji doporučuje, mrknu na ní :)

      Vymazat
  4. Ten obsah špatný nebyl, ale to balení s pumpičkou mně vytáčelo, už jen kvůli němu bych si ji znovu nekoupila. Nejradši mám micelárky Garnier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, balení byl boj. Garnier určo chci zkusit.

      Vymazat
  5. Ahoj,
    pro mě je toto nejlepší micelárka. Krásně mi odlíčí i oči, které nosím opravdu výrazně namalované. Nevadí mým kontaktním čočkám (odličuji se s nimi), nedráždí moje přecitlivělé oči a má pumpičku, kterou miluji a s kterou nemám problém. Dávkuje mi akorát, podle toho jak moc ji stlačím.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla už dávno nějakou pleťovou vodu od Mixy a byla docela fajn, ale nějak mě tato značka neláká. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...