Yves Rocher - Hydratační tělové mléko aloe vera

Kdysi v pubertě jsem mazání těla pěkně flákala a to i přesto, že jsem neustále slýchala od mamči, ať se mažu. Nemazala a byla to chyba. Teď si nedovedu představit, že bych tuhle péči o tělo zanedbávala. Občas se stane, že přijdu později domu a vidím už jen postel, ale jinak mažu poctivě každý večer po sprše.

Baví mě to a různá tělová mazadla spotřebovávám celkem hodně. Nedávno jsem k nákupu u Yves Rocher dostala menší verzi jejich hydratačního tělového mléka s aloe vera, navíc v kabátku na oslavu 60 let.

Je určené pro suchou pokožku, kterou má intenzivně hydratovat a vyživovat. Obsahuje dužinu z aloe vera, která pokožku chrání a posiluje její hydrataci. Navrací ji jemnost a pružnost. Mléko je dermatologicky testované a více než 96% složek je přírodního původu.

Mléko má lehoučkou texturu, která není vyloženě krémová, ale jde spíše už do krémovo-gelové konzistence. Je to díky tomu úžasně osvěžující a na léto naprosto perfektní. I ta vůně je sladká, ale zároveň svěží, opravdu povedená vůně aloe.

Velmi dobře se roztírá a do pokožky se ihned vsákne. Nezanechává žádný mastný film a ani nelepí. Pro suchou pokožku ale dle mého moc nebude. Ta hydratace je spíše průměrnější, na léto jako obyč mazání je to fajn, ale pořádnou hydrataci neposkytne.

Zkoušely jste mléko?
Voní Vám aloe?

16 komentářů:

  1. Krémík vypadá fajn :) akorát já jsem ted jak sušenka, tak hydratace potřebuji opravdu hodně :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  2. Já tělová mléka moc ráda kupuji, ale jsem na ně lenoch, namažu se jen občas a to ještě s přemáháním:-D Ale aloe mám ráda, klidně bych vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se chce to protě jen naučit mazat pravidelně :)

      Vymazat
  3. Vůbec jsem nezkoušela, ale vypadá dost lákavě :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké tělové mléko ve výročním kabátku jsem k nákupu dostala taky. Ani nevím, jestli je to přesně tohle, zatím čeká na svou příležitost.

    OdpovědětVymazat
  5. Yves mám docela ráda a používám spoustu věcí. Tělové mléko na sebe sice nepatlám každý den, ale několikrát do týdne ano. Snažím se spíš používat hydratační sprchový gel, ale je pravda, že někdy to je málo a chce to pokožku promazat. S aloe vera mám dobré zkušenosti, budu na něj pamatovat při dalším nákupu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že sprcháč zkrátka nestačí, olej ano, sprcháč nee.

      Vymazat
  6. Podľa tvojej recenzie by sa mi mlieko asi dosť hodilo, vďaka za inšpiráciu. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle mléko jsem neměla, ale vůni aloe mám v kosmetice hodně ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle produkt jsem nezkoušela, ale mám ráda tělové mléka od YR :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...