Lip Smacker - Balzám na rty Sprite

Kdo by neznal balzámy z USA s názvem Lip Smacker. Jsou velmi populární a neskutečně lákavé. Pamatuji před lety, kdy jsem po nich hrozně toužila, ale nebyly zas tolik dostupné a stály docela dost. Teď jich mám doma hned několik a všechny jsou kupovala za hubičku a rozhodně plánuji další.

Nejraději bych měla všechny. Pro mě nejlákavější byly verze jako Sprite, Coca-Cola, Fanta apod. Koupit můžete ale různé Disney motivy, Chupa Chups, jídelní příchutě a všemožné varianty. Prostě nevíte, po čem sáhnout dříve.

Zamilovala jsem se od prvního vyzkoušení a je to snad nejoblíbenější balzám vůbec. Mám strašně ráda Sprite, takže zrovna tenhle balzám pro mě byl naprosto jasný. Obsahuje přírodní oleje a bambucké máslo, které rty zjemňují a hydratují. Chrání rty před popraskáním a vysycháním.

Balzámek je uživatelsky moc příjemný. Na rtech hned taje, takže skvěle po nich klouže, přesto se nerozpíjí nikam mimo a zanechává lehký film, který rty zjemní, zvláční a fakt do hloubky vyživuje. Pokud máte šupinky, vysušené rty a celkově v hrozném stavu, tak během dne je spraví a i nadále udržuje v super kondici.

Ta hydratace je výborná. Není to balzám jen na efekt, ale vážně funguje. A vůně? Boží citronová vůně, výrazná, ale tak příjemná. A dokonalá sladká chuť, až mám tendence furt rty olizovat. Sladký citron, přesně tak. 

Máte rády Lip Smacker?
Co Vás láká?

19 komentářů:

  1. Týjo, já měla přes spooooustou let Coca Cola Vanilka a byl to jeden z nejhorších balzámů vůbec :D Ale třeba od té doby upgradovaly složení a už to není jen taková sladká lepkavá věc na pusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jsi zvyklá na přírodní balzámy, tak asi to nebude úplně pro Tebe :D

      Vymazat
  2. Já mám doma třešňovou Coca Colu a božsky voní, akorát lehce zabarvuje, tak ho používám spíš do města, vypadá pěkně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám klasickou Coca Cola, taky jsem spokojená. Přesně, člověk neví, po čem sáhnout dříve a nejraději by je měl všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už měla většinu těchto balzámů, Sprite, Fantu, Colu v různých příchutích... nejraději mám ale Bomb Cosmetics :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně, cca před pěti lety jsem je objevila poprvé a snad jsem objednávala z webu kosmetikazUSA nebo tak nějak.....jsou super, sprite rozhodně patří do topky. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Asi budu jediná ve středení Evropě, kdo tuhle značku nezná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem ho neměla, ale až na něj narazím, vyzkouším ho.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Znám...taky jsem měla, naposledy coca cola.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...