Nivea - 10minutové textilní masky

Masky, to je zkrátka moje. Snažím se je pleti dopřát dvakrát týdně a pokud to nevyjde, tak minimálně o víkendu po masce sáhnu. Se svoji suchou pletí preferuji různé hydratační a baví mě právě i plátýnka a s těmi přišla nedávno Nivea.

K dostání jsou rovnou čtyři verze a to detoxikační, rozjasňující, hyaluronová a Q10. Ke mně se dostaly první dvě zmiňované a stojí cca 80-100Kč, což není úplně málo, takže to chce asi vychytat vždy v nějakých akcích.

10minutová detoxikační maska Urban Skin Detox
Jako první jsem vyzkoušela detoxikační masku, která spadá do řady Urban Skin Detox, která je určená pro ochranu a vyčištění pleti, která může být znečištěná například ovzduším a životem ve městě. Obsahuje výtažek ze zeleného čaje a černé uhlí, které právě pleť do hloubky čistí, detoxikuje, osvěžuje a zmatňuje.

Plátýnko je černé, což mě bavilo a celkem výrazně voní, ale nijak mě to neobtěžovalo a po nanesení jsem již vůni nevnímala. Plátýnko bylo napuštěné tak akorát, nikde nestejkalo, ale zároveň dobře drželo. Plátýnko je poměrně tenoučké a díky tomu výborně k pleti přilne a drží, začne se odchlipovat cca po těch deseti minutách.

Přijde mi, že s mojí citlivou pletí je to vždy tak 50/50, zda po nové kosmetice oteču či zrudnu, takže nastává chvilka napětí...Po použití byla pleť krásně heboučká, jemná, začervenání bylo zredukované a plet bezvadně hydratovaná.

10minutová rozjasňující maska Natural Radiance
Růžová verze obsahuje arganový olej a bambucké máslo, které pleť rozjasní, vyživí a ideální tedy bude pro unavenou a mdlou pleť. Plátýnka jsou snadno rozložitelná.

Přišlo mi, že velikost plátýnka je o dost větší, než má výše zmiňovaná verze. Musela jsem tady na čele hodně překládat, protože mi lezlo vyloženě až do vlasů. Také je více napuštěné, sice nestejkalo, ale séra je v něm rozhodně více a opět silně voní, tady možná už moc, po nanesení jsem ovšem opět nevnímala.

Po sundání byla pleť hebká, hydratovaná, zklidněná a to mi přijde super. Já tedy u obou zbytek séra vmasírovala do pleti a vůbec jsem pak neměla pocit, že bych musela pleť namazat, takže masky fungují skvěle.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Zkoušely jste už novinky?
Máte rády plátýnkové masky?

6 komentářů:

  1. Věděla jsem, že je budu muset vyzkoušet a Tvoje recenze to jen potvrdila, plátýnkové masky, to je moje:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já masky moc nepoužívám (skoro vůbec), ale asi bych měla začít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak chápu, že ne každý na ně je a pokud nemáš vyloženě suchou pleť, která žádá hydrataci...

      Vymazat
  3. Mě plátýnkové masky moc nevyhovují, takže ani tyto zkoušet nebudu :) Ale vypadají dobře.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...