Balea - Pěna na nohy Pink Pineapple

Není to tak dávno, co se do DM dostala limitka určená na nohy a to s názvem Pink Pineapple. Mít více nohou, beru snad vše, protože tyhle barevné obaly mě naprosto dostaly a vůbec jsem nevěděla, po čem sáhnout dříve.

Na výběr bylo například z krému, masky, dokonce oleje či náplastí. O víkendu jsem viděla, že se limitka vyprodává, takže pokud Vás zaujala, určitě doporučuji mrknout co nejdříve.

Pěna obsahuje extrakt z ananasu, hroznů, bambucké máslo a panthenol. Má ošetřovat, zvláčňovat a pokožku nohou zanechat svěží a hydratovanou. Vůně je strašně povedená, není to tedy klasický autentický ananas, ale vůně je slaďoučká a takový jakoby bonbonkový ananas v produktu cítit je, až je škoda, že řada se dostala do drogerií až po létě.

Co se týče konzistence, tak pěnu si tedy představuji jinak. Je to hodně lehoučký, trošku našlehaný krém a tím, jak je lehký, tak působí už trochu i gelově. Textura je příjemná, dobře se nanáší, výborně se roztírá a během chviličky se do pokožky nohou vsákne.

Musím se přiznat, že jsem moc nečekala, lákala mě fakt jen ta vůně a obal, ale překvapivě ta pěna výborně hydratuje. Z bot jsem měla hodně popraskané nohy, hlavně prsty, které až bolely, jaké v nich byly díry a během dvou dnů je bezvadně zacelila a dala dohromady.

Určitě mrkněte, nemít doma tolik krémů na nohy, tak klidně beru další kousky z této řady, tohle se povedlo.

Zkoušely jste něco?
Co doporučíte na nohy?

14 komentářů:

  1. Mě ty obaly tak baví, ale spíš mě překvapilo, že s těmito produkty a že jich je, přišli takto na podzim. Nic jsem sice nezkoušela, ale asi nejvíce mě lákal peeling.
    Jsem ráda, že produkt je fajn - dobré vědět. Mě hodně pomáhá pravidelná pedikúra a pak právě takové hydratační krémy. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nechápu, proč zrovna na podzim, je to vyloženě letní řada.

      Vymazat
  2. Ty jo, pěna na nohy? O tom jsem nikdy neslyšela :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ji chytila právě ve výprodeji, tak jsem ji vzít musela, doufám, že taky budu příjemně překvapená:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dobře. Já se teď do DM nedostanu, protože nám ho přestěhovali na úplně druhý konec města :-( Jinak na nohy většinou používám běžné krémy na ruce ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na nohy obvykle používám krémy, které mi jinak úplně nesednou (třeba vůní), tak ani nic spešl nekupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spešl kupuji, ale když mi něco nesedne, buď pošlu dál, nebo také dopoužívám na nohy.

      Vymazat
  6. Věřím že je moc fajn, já na nohy používám většinou tělové krémy když si mažu tělo ať je to při jednom :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. O pěně na nohy slyším poprvé a vypadá to dost dobře! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...