Nivea - Výživný čisticí pleťový olej

Nivea v poslední době přišla hned s několika novinkami a musím uznat, že zajímavými. Začátkem týdne jsem psala o textilních maskách, které se vážně povedly a ráda bych určitě zkusila i další verze. No a dnes mrkneme na čistící olej, to je také moje.

Mimochodem, doma se mi sešlo, nebo jsem nyní používala, více produktů od Nivei, takže Vás ještě čeká minimálně jeden článek. Oleje jsou k dostání ve třech variantách a to zklidňující s olejem z jadérek z hroznů, hydratační s kokosovým olejem a tento růžový s makadamiovým olejem.

Mokrý způsob odličování preferuji, jelikož mi přijde nejúčinnější a hlavně nejrychlejší. Obsahuje makadamiový olej, za úkol má odstranit všechny nečistoty a make-up a je vhodný i na oční okolí. Ideální pro suchou pleť, kterou hydratuje a vyživuje.

Olej se po styku s vodou mění v mléčnou emulzi. Chce to určitě více vody, jinak ta textura je taková hutnější, na pleť sedne a v podstatě to jen žmouláte, takže určitě vlhký obličej a mokré ruce. Vůbec nejlepší je za mě ale použití za pomoci kartáčku či houbičky, to pak odličuje opravdu dokonale a z pleti lépe odstraníte i samotný produkt.

Odličuje dobře, zbaví pleť make-upu a jsem příjemně překvapená tím, že si bez sebemenších problémů poradí i s očima, vezme linky, řasenku i výraznější stíny. V očích neštípe a netvoří mlhu.

Co se mi nelíbí, tak je ale složení, které není žádná sláva, bohužel. S vůní si též moc nerozumím, je docela výrazná a mně nevoní. Pleť mi ovšem nedráždí, neštípe, dělá to, co má, takže v tomto směru v pohodě.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Používáte oleje na odlíčení?
Láká Vás tato novinka?

12 komentářů:

  1. Ono celkově to složení Nivea produktů není bohužel žádný zázrak. Používám teď kondicionér ve spreji a celkem jsem teda zírala, když mi přišel. Objednávala jsem ho na netu a nezjistila si složení :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to složení řeším jen na pleti kvůli alergii, což tady můj alergen není, ale i tak žádná sláva.

      Vymazat
  2. Co jsem zatím zkoušela odličovací oleje, tak mně moc neoslovily, přesto bych nějaký z těchto Niveáckých chtěla zkusit, hodně mně lákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček má super Weleda, dá se použít klasicky místo krému, nebo právě super i na odličování :)

      Vymazat
  3. Asi bych se neměla přiznávat, že ve složení většinu těch látek neidetifikuji (takže ani nevím, jestli jsou OK), co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned na prvním místě minerální oleje, to je bída.

      Vymazat
  4. Mě tahle novinka neláká, i když oleje na odličování používám moc ráda. Neláká mě hlavně kvůli tomu složení. Raději si koupím nějaký čistě přírodní olej.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá veľmi dobre, avšak na odličovanie preferujem klasickú micelárku. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky také používám, ale nejrychlejší mi přijde vzít toho co nejvíc ve sprše :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...