Random aneb leden 2022

Krásný den!
První letošní měsíc je za námi a utekl jako voda. Utekl tak rychle, že jsem toho vlastně ani moc nestihla a lednový random bude i velmi stručný, protože jsem dokonce ani moc nefotila, nebylo co.

Leden byl vlastně jen pracovní, i když téměř každý den to bylo jedno velké napětí. Kolem mě všichni pozitivní, nebo v karanténě, každou chvíli v karanténě školky, takže co den, to otázka, co se bude dít.

Na konci měsíce jsem si vzala v pátek volno a vyrazila za kamarádkou. A bylo to úžasné, protože jsme snad poprvé měly opravdu holčičí den/večer, dospělý večer. Bez chlapů a dětí a moc jsme si to užily.

Grilování / Le Caveau a kávička venku / Kafe

Toblerone latte / Nová kavárna na Žižkově / Lottie

Oběd / Kytička / Nehty

Cukraaarna / S kamarádkou / Holčičí večer

Jaký byl Váš leden?
Co jste podnikali?

12 komentářů:

  1. Leden byl u mě také hodně pracovní a únor nejspíš nebude jiný, ale už se začínám těšit na jaro! :) Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ty buřtíky jsou nejvíc. ☺♥ Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. U mne půl ledna v karanténě :). Ale stihli jsme i procházku ve Stromovce a výlet na zříceninu ...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi leden utekl strašně rychle a i u nás v práci bylo hodně pozitivních..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, u mě taky leden neskutečně utekl a jenom se míchaly karty, kdo bude a nebude pozitivní, já stále nic. No a zbytek už najdeš u mě na blogu, kdyby ses chtěla mrknout

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...