Nákupy a novinky za duben 2022

Krásný den,
vůbec jsem teď nestíhala sepsat žádné články, takže s velkou prodlevou konečně nákupy a zbytek snad bude brzy následovat. Je toho spousta, takže jdeme rovnou na to.

Kosmetika
Tradičně začnu arome.cz, které tu mám každý měsíc. Tentokrát opět Rituals, které nikdy nezklame a krom sprchové pěny mě potěšil i difuzér do domácnosti, krásně provoní, jemně, nevtíravě. Celkově je tahle řada moc příjemná, relaxační.


V Polsku jsem nemohla vynechat návštěvu drogerie, ale...Uznávám, že toho mám prostě moc a vlastně nic moc jsem nepotřebovala, takže jsem vzala jen pár pleťových masek, které byly v akci. Šla jsem po obalech, co si budem :D

Potřebovala jsem nějaké odličováky, překvapivě dochází zásoby. Sáhla jsem po levné Balee, tak jsem docela zvědavá, jaká bude. Též mi došel make-up a na doporučení jsem vzala L`Oréal True Match Nude, což je nějaký make-up se sérem a teda, velká spokojenost, i když je krapet dražší.


U Drew`s Beauty jsem vyhrála neskutečně bohatý balíček plný kosmetiky. Určitě nevyužiji vše, něco také pošlu dál, ale rozhodně mě potěšila řasenka se Lvím králem, sérum Garnier či Pupa. Musím se zas na testování nové dekorativky více vrhnout.

Česká přírodní kosmetika Snopek, mám tu na testování výživný pleťový krém, který je opravdu dost mastný, v podstatě až takový balzám plný olejů. Určitě dám vědět v recenzi, ale prozradím, že jsem rozhodně spokojená.

Revlon a to fénový kartáč přišel jak na zavolanou, jelikož můj fén odešel do věčných lovišť. V podstatě zástává funkci kulatého kartáče a zároveň fénu. Na IG již najdete i video a o jeden kartáč si budete moci i zasoutěžit.


Narozeniny
V dubnu jsem měla narozeniny, takže tu mám i nějaké ty dárečky. Od kamarádky jsem dostala samozřejmě knížky, ty si dáváme ke všemu, do sbírky Funko Pop, nějaký mls a to nejvtipnější, plecháček s humorným obrázkem a nápisem a k tomu do detailu promyšlený i toaleťák :D

Harryho jsem dostala od bráchy a ostatní od našich. Já vždy říkám, že nic nechci a stačí mi v podstatě jen dort, který je za mě základ narozenin a mám každý rok úplně dokonalý. Jak vidíte, ač třicet, narozeniny byly v duchu jednorožců.

S Honzou jsme si také řekli, že si nic moc dávát nebudeme a raději pojedeme někam na víkend a víkend v Polsku byl dokonalý. Přesto jsem dostala ale nádhernou kytičku a můj oblíbený parfém. Od jeho maminky jsem dostala svíčku, čoko a ponožky, což mě moc potěšilo.

Oblečení
Dělala jsem trochu větší objednávku na Sinsay, kde jsem neodolala slevám. Na šatech poslední dobou ujíždím, ty světloučké jsou krásné, vzdušné, lehké a teda vypadám v nich jak těhotná, ale jak říkám, jsou pohodlné :D Svetrů není nikdy dost a ještě jsem vzala mikinu, těch naopak mám málo a na nějaký výlet do přírody potřebuji šatník doplnit.

Čím jste s udělaly radost Vy?
Nakupujete a Sinsay?

15 komentářů:

  1. Ahoj, teda to jsou nádherný kousky - ty laky OPI a Loreál řasenku ti nepokrytě závidím. Já si naposledy udělala radost asi balerínkama a dvouma basic crossbody kabelkama.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné nákupy, ja som tiež viac oblečení a doplnkov nakúpila

    OdpovědětVymazat
  3. Sinsay mám dost ráda, i kvůli dostupným cenám. A jinak, krásné noviny, ať už kosmetika, dárečky, nebo oblečení, všechno to jsou krásné kousky:-) Obdivuji, že jsi nákupy v Polsku pojala jen tak minimalisticky, to já neumím.D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně se docela daří držet, ale občas se také utrhnu :D

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí ten svetřík s fialovými a bílými pruhy

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší milá Péto ☺♥. Polská drogérka by mne zajímala...., to je jasné. Krásný večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, super nákupy, milovala som poľské drogérie, keď som tam chodila. Pleťové masky majú fakt krásny obal <3
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Dodatečně přeji všechno nejlepší!
    A koukám, že té kosmetiky zase je! Nicméně v Sinsay nakupuji moc ráda, ale už dlouho jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...