Lirene - Sprchové gely s esenciálními oleji

Léto je v plném proudu a značka Lirene přišla s novými sprchovými gely, které rozhodně musíte zkusit. Ke sprcháčům toho nikdy není moc co psát, osobně se umyji tak nějak vším, ale pokud sprcháč hezky voní, dobře na vaně i vypadá a má nějakou tu přidanou hodnotu, hned se na sprchu přece jen těším více a zrovna tahle dvojka momentálně mé koupelné vévodí.


Sprchové gely mám dva, ale koupíte je rovnou ve třech variantách a to levandule&maliny, mango&pomeranč a černý pepř&meloun. Sice stojí 99Kč v DM, což není na sprcháč málo, ale zas mají bohatých 400ml, takže dlouho vydrží.

Obsahují esenciální oleje a 97% složek přírodního původu, navíc jsou veganské.


Levandule má regenerační, hydratační a uvolňující účinky. Obsahuje broskvový olej, který zanechává pokožku hladkou a hedvábně jemnou. Když se pořádně podíváte na balení, tak si můžete všimnout malých, kulatých samolepek a u levandule je sprcha s měsíčkem a právě tím, jak je levandule uklidňující, tak je naprosto ideální večer, kdy Vás hodí do pohody a připraví ke spánku.

Mango obsahuje tedy mangový olej, který hydratuje a zabraňuje ztrátě vody, výtažek z pomeranče a citrusů zas má zanechat pokožku pružnější a díky svěží vůni dodat energii a zvednout náladu.

Co jsem tak četla, tak velkým oblíbencem se stalo právě mango, které má rozhodně letní vůni, ale já si překvapivě oblíbila levanduli, je jemná, nevtíravá a strašně příjemná, každý večer se těším, až po sprcháči sáhnu.

Sprchové gely vytváří velmi bohatou pěnu, umyjou a vůbec nevysušují, právě naopak. Hned při letošním prvním opalování jsem se přismahla kolem plavek a ne zrovna málo a velmi mě překvapilo, jak sprcháče krásně pokožku zklidnily, utlumily pálení, svědění a ulevily. Na léto opravdu skvělá volba.

Moc děkuji Lirene za poskytnutí produktů k recenzi.

Máte rády Lirene?
Zkoušely jste nové sprcháče?

14 komentářů:

  1. Ahoj, ještě jsem neměla tu čest, ale lhala bych kdybych řekla, že mě nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela a Lirene ani moc neznám, možná kdysi jsem měla micelární vodu. Ale tyhle sprchové gely mě opravdu zaujaly, jak balením, tak parfemací, moc ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárka je za mě slabší, ale jinak mám značku ráda :)

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem, ale jako docela mě zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som tiež chcela vyskúšať lirene sprchovacie gély

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají dobře a mango i levandule jsou mé oblíbené vůně. Ale ještě jsem je nikde neviděla

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle sprcháče se velmi povedly. Nejvíce jsem si oblíbila mango&pomeranč :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsme spotřebovala levandulová a vrhám se na mango. Ten voní dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě vůně se moc povedly, ještě mě láká ten meloun :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...