Garnier - Textilní masky s probiotiky

Že má Garnier nejlepší textilní masky, to všichni víme. A už jste zkoušely nové s probiotiky? Pokud ne, tak po nich při příští návštěvě drogerie sáhněte.

Textilní pleťová maska s probiotiky
Pleťová maska je obohacená o 2 miliony probiotických frakcí, posiluje kožní bariéru, intenzivně hydratuje, zklidňuje a rozjasňuje. Je vhodná pro všechny typy pleti, včetně citlivé.

Maska má tenoučké plátýnko, které se na pleť bez problému přicucne a skvěle drží. Je hodně nacucaná, přesto sérum nestejká a dost ho zůstane ještě v pytlíčku, takže můžete použít samostatně.

Pleť byla po použití znatelně vyživenější, spokojená, vypnutá a hezčí na pohled. Ani citlivou pleť nedráždila, neštípala.



Textilní oční maska s probiotiky
Obohacená o půlmilionu probiotických frakcí, díky kterým rozjasňuje oční okolí, regeneruje a redukuje tmavé kruhy pod očima.

Na fotce můžete vidět, že polštářky jsou velmi tenoučké, na obličeji téměř neviditelné. K pleti přilnou  a drží tak, že v podstatě o nich nevíte. Jsou akorát nacucané, sérum nestejká, ale zároveň vysychají pomalu, takže jsem nechala působit i déle.

Za mě výborný oční produkt, který během pár minut zklidní, dodá pořádnou dávku hydratace a oční okolí znatelně rozjasní a Vy vypadáte hned méně unavené. Za mě top.





Máte rády Garnier?
Zkoušely jste tuhle variantu?

8 komentářů:

  1. Ahoj, zkoušela jsem masku na celý obličej a za mě super

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pleťovou masku už jsme měla a byla moc příjemná, musím si ji dokoupit do zásoby, až bude v akci a rovnou vezmu i tu oční masku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Recenze zni dobře, až na ně nkěde narazím, tak je možná zkusím.

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že ti masky od Garnier sedly. Já zatím od značky vyzkoušela snad jen čtyři :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...