Zimní pálení s vosky od Marty

Krásný den,
dnes si po nějaké době zas dáme jeden voňavý článek. Vosky od Marty pálím pořád a ještě furt mám docela plnou krabičku, takže o další tipy nepřijdete. Také zredukuji nějaké zbytky a snad v nejbližší době přibude článek do rubriky Vypáleno, kde si shrneme poslední pálicí měsíce.

Horká čokoláda
Popis: Je mi jasné, že se vám na tuhle vůni budou sbíhat sliny. Nechte si ale zajít chuť a otevřete místo toho čichové buňky. Jemné čokoládové tóny jsou oživeny medem a sladkou vanilkou.

Začnu hned tím nejlepším a to je čokoláda. Pokud máte rádi čokoládové vůně, tak tohle je sázka na jistotu. Horká čokoláda je autentická vůně čokolády, hodně sladká a ještě více výrazná. Silně to provoní velké prostory, až jsem chvílemi měla tendence dokonce svíčku sfounout, takže pro milovníky silných vůní jako stvořené.
Fík a pámelník
Popis: Slavnostní ovocné akordy otevírají sukulentovými odstíny fíku. Srdcem vůně je podmanivé splynutí vřesny a pámelníku, oživené nádechem pepře. To vše v láskyplném objetí cedarového dřeva, malin a sultánek.
 
Naopak tenhle vosk je nejslabším kouskem. Za studena se jedná o jemnou dřevitou vůni s ovocným podtónem, ovšem po rozpálení necítím nic, ani v těsné blízkosti aromky bohužel nevnímám žádnou parfemaci.

Je to na svetr
Popis: Svěží vůně s tóny bergamotu, citrónu, levandule a nahořklého pomeranče. Rozkvetlé srdce z oranžových květů, koriandru a jalovce. Základ utváří santalové dřevo, pižmo, jantar a mech.

Svetr je klasická čistá vůně, taková štiplavá s lehkým tónem pomeranče kdesi v pozadí, po zapálení ale cítíte opravdu jen tu štiplavost a čistotu. Vosk hezky decentně provoní a jedná se o příjemnou záležitost.
Svařená hruška a brusinka
Popis: Pozvedněte sklenku této ovocné vůni. Začněte limetkou, zjemněnou tóny svařené hrušky a nádechem brusinky. Pokračujte k srdci z alkoholových tónů a zakončete cestu smyslným pižmem, jantarem a jemnou vanilkou.
 
Sladká a zároveň krapet nakyslá vůně, hodně jemná za studena a ještě jemnější po zapálení. Voní krásně, sladce, ale převážně jen v okolí aromky, místnost neprovoní.


Karamelizované jablko
Popis: Otevřete smysly této omamné vůni. Sladké jablečné akordy, kde šťavnaté vrchní tóny červeného jablka splývají s přesladkým srdcem broskve a karamelu. To vše spočívá v láskyplném objetí pižma, nádechu vanilky a polevy z cukru.
 
Sladká vůně ovoce, vanilky a cukru, všechno tohe je ve vosku cítit. Já ty sladké vůně mám nejraději, takže tohle mi voní. Po zapálení se ovšem nemusíte bát žádného bolehlavu, jedná se o poměrně jemnou parfemaci, která sice provoní, ale spíše tak decentně, vůni vnímáte, ale neruší Vás.
Zimní koření
Popis: Pikantní kořeněná vůně, kde prim hraje šťavnatý pomeranč spolu se špetkou skořice a hřebíčku. Základ tvoří jemné dřeviny, tonkové boby a vanilka.
 
Zimní koření je výrazná vůně skořice a hřebíčku, pichlavá vůně, která ale naštěstí voní ve výsledku jemně. Já osobně skořicové vůně nevyhledávám, bývá mi po nich špatně, ale tahle je jemná, nevtíravá, takže mi vůbec nevadila.


Barter spolupráce s vonnevoskyodmarty.cz


Čisté, nebo sladké vůně?
Už jste zkoušely vosky od Marty?

12 komentářů:

  1. Té čokoládě jako čokoholik nebudu moct odolat:-D A hodně by mě lákalo i Zimní koření, Svařená hruška a brusinka, Karamelizované jablko a Zimní koření - palec nahoru za originální parfemace, budu muset vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že mě tedy Vonné vosky od Marty zklamaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nějak vosky nepoužívám, doma sázím na svíčky, v práci na olejíčky...

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem spíš svíčková, ale rozhodně za mě vedou sladké gurmánské vůně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vosky jsem stále ještě nezkoušela, jsem spíš holka svíčková je to přeci jen mnohem komfortnější :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tuhle zimu žádný vosk nepálila, jedu hlavně svíčky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...