7th Heaven - Zimní pleťové masky

Masky 7th mám stašně ráda, kdysi jsem vyzkoušela snad desítky různých variant, od plátýnkových až po krémové či slupovací. Dlouho jsem ale žádnou neměla, tak jsem moc ráda, že si ke mně díky kamarádce našly zas cestu.

Dostala jsem dvě rozkošné masky se zimním motivem, edici Winter Wonderland, zřejmě se teda bude jednat asi o limitku. V nabídce je ještě s motivem elfa.


Pleťová maska Sobík
Jedná se o zklidňující masku, která obsahuje extrakt z borůvek a pupečník asijský. Plátýnko má na sobě sobíka a uvádí se, že maska je vhodná pro děti od osmi let. Osobně nevidím důvod, proč bych dítěti měla cpát pleťovou masku, takže kvůli rozkošnému obalu neberu kosmetiku jako dětskou.

Plátýnko je teda se sobem a i kdyby bylo určeno pro děti, tak jim absolutně nebude sedět. I na mě je šíleně veliké, musela jsem různě ohýbat, nesedí na obličeji ani trochu. Ale zas je pěkně nacucané, když ho pracně srolujete, tak dobře drží a po použití je pleť znatelně hydratovanější a hebká na dotek.

Pleťová maska Tučňák
Hydratační maska s obsahem aloe vera a zeleným čajem. I tady je plátýnko hodně velké a je třeba ho na pleti různě rolovat, obzvlášť horní část ve velkém zasahuje až do vlasů.

Co se ale týče výsledků, tak je maska opět super kouskem. Pleť je vyživená, jemná a heboučká. Na podrážděné pleti navíc ani neštípe, jen ji příjemně zklidní. Obě masky jsou dost podobné, nijak velký rozdíl v nich nevidím. V pytlíčku zůstává ještě dost séra na samostatné použití.

Znáte masky 7th Heaven?
Také je Vám většina plátýnek velká?

10 komentářů:

  1. Tak ty vypadají rozkošně, kdybych je někde potkala, tak bych si je musela koupit, už jen pro ten obal:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mají fakt moc hezké obaly. Maska 7th heaven jsem si zrovna nedávno nějaké koupila v akci v Rossmannu, kde měli 2+2 zdarma. Ale mám myslím samé slupovací Mně většina plátýnek jakž takž sedí, občas je pro mne nějaké zbytečně široké, ale krátké...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mně od 7th Heaven sedí jílové, plátýnkové příliš ne. Obrat dítěti cpát masku mi přijde takový zbytečný, jednou za čas proč ne? Kdyby člověk měl řešit takové věci, tak mu nemůže dávat i většinu jídla. Děti dneska dospívají fyzicky dříve, protože je všechno napraný hormonama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna i jídlo se dá v dnešní době dobře koupit kvalitní a necpat dítěti ani sobě hnusy.

      Vymazat
  4. Sakra ty jsou roztomilé, hned bych nějakou z nich vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku mám ráda, ale tyto masky jsem nikde nezaznamenala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...