Random aneb únor 2023

Krásný den!
Máme za sebou další měsíc, je znát, že únoru pár dní chybí, vždycky uteče ještě mnohem rychleji, než ostatní měsíce. Ale zrovna u února a vlastně i ledna, mi to vůbec nevadí, těším se na jaro. Sice odpoledne na sluníčku už je krásně, zvládla jsem již i posedět tři hoďky na náměstí s kávou a nemrzla jsem, ale ve stínu to pořád žádná sláva není a to nemluvím o ránách, která jsou vyloženě mrazivá.

Co se týče února, tak jsem jeden víkend trávila u kamarádky, což bylo super. Zajely jsme si na kafe, pokecaly a pak trávily už večer doma, hrály Dostihy a sázky a bavily se. Leden byl náročný, takže letos poprvé nám to vyšlo s Kačí a Veru, rozhodně bylo co probírat.

Na téměř dva týdny jsem zas hlídala Olwíčka, prázdniny u mě se osvědčily :D, je tu rád, takže zas přijel. První týden jsem ale pracovala, takže to byla ještě taková střídavka, ale myslím, že si to i tak užil a už nám chybí.

Březen pro mě bude hodně zlomový, ale o tom zas příště...:)


Coffee Room / Na půdě v Brandýse nad Labem / Kus koláče a boží šnek

Olwíček

Srdíčka byla v únoru všude

Pečená žebra a brambory / Gnocchi / Tuňák

Kávičky na Jiřáku

Baruška na wellness :D / Veterina / Přišel mi pohled <3

Pitkovické rybníky

Kytička / Cross Cafe s Veru a Kačí / Trhy na Jiřáku

Jaký byl Váš únor?
Také se těšíte na jaro?

6 komentářů:

  1. Ahoj, únor byl úplně šílený a rychlý hlavně po té zdravotní stránce, jejíž řešení mě čeká i v březnu. Jinak jsme po dlouhé době s přítelem byli na plese, oslavily Valentýna, vlastně jsme toho stihli docela dost, ale věřím že sluníčko a jaro tomu dá punc optimismu a nové energie.

    OdpovědětVymazat
  2. I můj únor se vyznačoval tím, že nějka rychle utekl. Podrobnosti mám na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase jídlo! U tvých fotek se mi vždycky sbíhají sliny :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...