Catrice - Tvářenka Cheek Lover

Tato nádherná tvářenka se aktuálně vyprodává, takže nejvyšší čas, vystavit recenzi, dokud má ještě smysl. Obecně Catrice ty produtky na tvář, obzvlášt tvářenky, opravdu umí. Aktuálně ji nahrazuje odstín Marbled, mramorová tvářenka v růžových tónech.


Je obohacená o pečující ibiškový a kokosový olej, dodává svěží a šťavnatý look a slušet by měla každému tónu pleti.

Tvářenka je v odstínu 010 Blooming Hibiscus a je to opravdu wow odstín. Nádherná tmavě broskvová barvička se zlatými odlesky. Ideální jarní dstín, který navíc dle mého sedne téměř všem.

Pigmentace je výborná, chce to mít lehčí ruku a nanášet opatrně, já ovšem výraznější tváře mám ráda, takže si tu pigmentaci užívám. Navíc se jedná o tak pěkný odstín, že i přes výraznost nekřičí. Líce jsou zvýrazněné a nádherně rozzářené. Drží celý den, takže pokud na tvářenku ještě natrefíte, berte.

Barter spolupráce s arome.cz

Jaké odstíny preferujete?
Jemnější, nebo výrazné dstíny?

8 komentářů:

  1. Mám ji doma a mám ji hrozně moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já si nedávno pořídila jednu takovou neutrální růžovo-cihlovou krásku od Trend it up a až díky ní jsem tvářenku začala používat na denní bázi. Prozatím nemám potřebu si pořizovat něco dalšího a taky z hlediska místa ani nechci :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenku i bronzer preferuji určitě jemnější, protože jsem bledule. Každopádně já už jsem na pánvičce své první tvářenky v životě a mám z toho mega radost :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...