Isana - Přípravky do koupele s Disney princeznami

Miluji Disneyho, je teď všude a věřte, že mi dělá opravdu problém ho nekupovat, ale zas brát vše, tak výplata půjde jen na Disney limitky. Různé pohádky má Revolution, Essence, Catrice, no prostě spousta značek a třeba i Isana.

Aktuálně je v prodeji kolekce s Minnie a Daisy Duck, věřím ale, že určitě v nějakých prodejnách či ve výprodeji seženete i tyhle princezny.


Že mám ráda šumivky od Isany, určitě už víte. Jsou za mě jedny z nejlepších. Arielle voní po jablku, Locika po sladkých jahodách a Sněhurka, které by mělo patřit jablko, naopak voní po kyselých citronech.

Koupelové bomby dlouho šumí, vytvoří pěknou pěnu, lehce obarví vodu a po koupeli je pokožka příjemně vláčná, není potřeba se poté mazat, což je úplně super a baví mě to. Jen mě bohužel trochu zklamaly vůně, ve vaně je vlastně vůbec necítím.

Koupelové perly se ihned rozpustí, vytvoří mléčnou pěnu, která ale během chviličky spadne a zůstane jen intenzivně obarvená voda. Narozdíl od šumivek neočekávejte ale žádnou výživu, pečující vůbec nejsou.

Popelka voní po malinách a fialkách, což je příjemná sladko-květinová vůně. Jasmína zas dostává svému jménu,v parfemaci můžete cítit jasmín a pomeranč. Vůně jsou příjemné a cítíte je po celou dobu koupele.


Jak jste na tom s Disneym?
Máte rády přípravky Isana?

10 komentářů:

  1. Ahoj, Disney pohádky miluju a Isana sole do koupele vlastně taky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se skoro výhradně jen sprchuji, takže tyhle přípravky moc neznám. Ale třeba si něco koupím, kdybych někdy měla chuť se naložit do vany. A tohle nevypadá špatně

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle krásky mi bohužel unikly, ale kdybych je ještě potkala, tak určitě beru, to by se prostě nedalo odolat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Isany som skúšala asi soli do kúpeľa ale bomby do kupela vyzeraju fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Od Isany jsem měla snad jen nějaké perličky do koupele, jinak nic. Každopádně tohle mi přijde fakt šílený a obešla bych to obloukem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...