Radosti i nezbytnosti z DM drogerie

Musím se pochválit, že poslední návstěvy drogerie se ovládám a neberu každou roztomilou limitku, třeba nejnovější jarní kousky jsem minula obloukem :D Mám tu ale dva kousky, které mi společnost dělaly již déle, tak mrkneme na ně.

Alverde dárkový set Mini koule Winter
Na první pohled evokuje jaro, ale jedná se o vánoční baňku, ne vajíčko. Co z toho vidíte? Zřejmě už teda tenhle set neseženete, ale pokud přece jen, berte ho. Produkty překrásně oříškově voní, miluji tu vůni.

Jsou to malá balení, takže tělový krém používám místo krému na ruce a překvapivě takto vydrží dlouho. Je lehký, ihned se vstřebává, na takové to běžné mazání dobře hydratuje a ruce nádherně provoní. Sprchový gel má hutnější gelovou texturu, napění, umyje, pokožku nevysušuje a voní stejně božsky.


Gel na holení Soft Feeling
Netřeba se více rozepisovat, je to klasika, kterou kupujeme snad všechny. Za málo peněz hodně muziky. Gel zjemňuje, zabraňuje podráždění a díky aloe vera zklidňuje.

Tahle varianta voní po mandlích a bavlníku a teda, vážně povedená parfemace, až lituji, že jsem nevzala i sprcháč. Vůně je to sladká, ale zároveň taková hřejivá. Věřím, že sedne snad každému.

Co v DM kupujete pravidelně?
Gely, nebo pěny?

10 komentářů:

  1. Tohle mě se nikdy nepodaří..vejdu do drogerie a už se vezu. Třeba ta nová jarní limitka v dm..brala jsem všechno, prostě se nedalo odolat:D Jinak znám ten gel na holení, celkově gely na holení Balea jsou něco, co kupuji pravidelně a každá nová limitka se objeví i u mě v koupelně.

    OdpovědětVymazat
  2. Já gely nepoužívám, stačí mi napěněný sprcháč. Ale v DM kupuju pravidleně tekutá mýdla, ta mají hodně dobrý poměr cena - výkon.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, v dmku kupuju pravidelně právě věcí na holení hlavně gely a hlavice do holítka. Přijde mi, že je Balea poslední dobou s limitkama dost pozadu oproti jiným značkám a řetězcům.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký gel na holení by se mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tam já chodím jen když fakt něco potřebuji, jinak jen tak na čumendu tam naštěstí nechodím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...