Nákupy a novinky za květen 2023

Asi to nemá cenu dnes příliš okecávat. Je to toho fakt hodně, tak jdeme rovnou na to :D Nemám pro tu omluvu, za každý balíček jsem ale moc vděčná a děkuju <3

Kosmetika
Od arome.cz dorazil Rituals, ten mě potěší vždy. Mám tu sprej na opalování s SPF30 a pěnu, která vypadá úplně wow. Oboje je z řady Karma, která vážně moc hezky voní.


Na léto jsem komplet vybavená i díky Astrid, který mě pravidelně zásobuje již několik let. Právě s Astridem trávím každý rok většinu léta, jejich opalováky miluji. Jsou tu jak novinky, tak i oblíbené stálice. Moc mě potěšil cestovatelský deník, do kterého si lze zapisovat všechny výlety. Z balíčku jsem byla úplně nadšená.

Astrid ještě jednou, tentokrát milé překvapení v podobě mandlového krému, který je naprostou klasikou a za ty roky změnil několikrát kabátek. Krémík bude zkoušet mamča, já si ovšem nechala mandle v čokoládě :D

Na tohle testování se hodně těším. Jedná se o bio značku, která má super složení, je šetrná k přírodě i pokožce a co Vás určitě zaujme, produkty jsou tuhé, třeba tuhé sérum a krém jsem ještě nikdy neměla, jsem zvědavá na praktičnost a účinnost.

U Green Idea byla možnost zapojit se do testování nových doplňků stravy, které slouží k detoxikaci těla. Plánuji co nejdřívě zařadit a samozřejmě poté poreferovat. Doplňky se snažím užívat pravidelně, jelikož vím, že třeba stravu nemám pravidelnou a pestrou a sem tam nějaké vitamíny můžou chybět.

Od Yves Rocher přišel nádherný balíček s řadou Hydra Vegetal, která se dočkala nového, svěžího vzhledu. Mám tu pleťový krém, sérum a oční krém, to vše ještě v hezkém pytlíčku. Tyhle dárečky a maličkost navíc mi vždy udělají velkou radost.

Obnovila se spolupráce s rajnehtu.cz, s e-shopem jsem spolupracovala před pár lety a měla jsem nyní možnost si opět něco vybrat. Sáhla jsem po značce Zoya, kromě laků jsem sáhla i po rtěnce, právě Zoyu mám moc ráda.

Posledním kosmetickým kouskem je opět Rituals, tentokrát sprchová pěna a krém na ruce. Společně s čokoládou jsem dostala od sousedky, která právě nosí takovéhle krásné dárečky.

Ostatní
Na svatbu jsem potřebovala nějaké úplně obyč, nejlépe nude balerínky a sehnala jsem překvapivě na Shein, vyšly kolem stovky a vydržela jsem v nich naprosto celý den, takže super kup. K tomu jsem ještě brala nějaké sponky do vlasů, které překvapily kvalitou.
 
Nakupovaly jste už na léto?
Čím jste si udělaly radost?

12 komentářů:

  1. Super článek, plno krásných věcí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné věci, od kosmetiky, až po balerínky a sponky:-) Já jsem přes květen moc nenakupovala, ale teď si to pilně vynahrazuji, chystám se na dovolenou, tak je potřeba dokoupit různé nezbytnosti a samozřejmě i věci, které vůbec nepotřebuji:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Spousta zajímavých novinek. Mým letním nákupem jsou trekové boty - protože nějaké výlety mne snad v létě čekají a ty moje staré už mají díru :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo, toho zase je. Moc gratuluji ke všem spolupracím! U mě tentokrát byly novinky strašně skromné, ale na jednu stranu jsem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetika Balade en Provence je fajn. Jsem zvědavá, jak ti bude vyhovovat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. zoya je skvělá značka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...