Plátýnkové pleťové masky - Korika, Maxbrands

Na pleťové masky tu dlouho recenze nebyla, že? Já se přiznávám, že toho je teď tolik, že zrovna tuhle péči trochu flákám v poslední době, což mě mrzí, protože masky miluji a v zásobě jich na mě čeká ne zrovna málo, tak doufám, že se do tohoto rituálu zas brzy dostanu a bude o čem psát.

Dneska mrkneme rovnou na dvě masky, dvě různé značky a bohužel dvě zklamání...

Korika plátýnková maska proti vráskám s fermentovaným vínem
Maska obsahuje fermentované červené víno, kyselinu hyaluronovou, extrakty z bylin a slibuje hladkou a zářivou pleť, zmírnění projevů stárnutí a bezchybný vzhled.

Plátýnko je opravdu povedené, na pleti moc přjemné, skvěle k ní přilne a drží, nesklouzavá. Je tak akorát nacucané, takže nestejká. Od Koriky jsem čekala hodně, za mě to je kvalitní korejská značka a přišlo obrovské zklamání. Po sundání jsem nezaznamenala naprosto žádné výsledky, žádná hydratace, ani jemnější pleť.


Maxbrands Marketing textilní maska Crab Style
Maska obsahuje extrakt z listů z perilly, což je léčivá bylinka. Slibuje čištění pórů, odstranění nečistot a kožního mazu. Je vhodná pro všechny typy pleti.

Tuhle značku můžete koupit v Action, nebo minimálně jiné roztomilé varianty. Plátýnko bylo větší, ale fakt mega rozkošné :D Hodně nacucané, dobře se na pleť chytlo a drželo. Stejně jako u první masky, jsem ale ani tady nezaznamenala žádné účinky, takže šlo spíše jen o srandu.

Jaké jsou Vaše oblíbené masky?
Zkoušely jste nějaké z Action?

12 komentářů:

  1. Ahoj, mám hodně ráda Garnier, ale teď posledních pár měsíců zkouším spíš levnější masky, hlavní roli měl určitě Action a Rossmann Isana. Teď mám doma na zkoušku nějaké z Primarku a Holika Holika, která je nově v Rossmannu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já většinou sahám po levnějších kouscích (u plátýnkových Balea, Isana, u krémových mám ráda Cien Q10 z Lidlu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zrovna Balea mi přijde, že většinou nic nedělá.

      Vymazat
  3. Já měla od Koriky masku s fermentovanou rýží a byla perfektní. Jinak mám moc ráda ty od Garnieru :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu značku neznám, ale podle tvých recenzích jsem očividně o nic nepřišla, když masky nedělaly vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, překvapuje mě ta maska od Koriky, je pravda, že tuhle konkrétně jsem nezkoušela, ale měla jsem dvě jiné a byly skvělé..

    OdpovědětVymazat
  6. Ten design masky vypadá super vtipně! :D Mám moc ráda tyhle plátýnkové. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...