Astrid - Sluneční ochrana Eco Care

Letní teploty se vrátily, i když co jsem koukala, v druhé půlce týdne zas mají přijít deště a ochlazení. Tohle léto je to jeden extrém za druhým. Ale sluneční ochranu byste měli používat bez ohledu na počasí venku. Přiznejte se, mažete se poctivě SPF?

Mně už léta dělá společnost Astrid a i když letos se objevila také nějaká ta novinka, mrkneme ještě na loňské, které se vážně povedly. Loni se mnou strávily i dovolenou v Maroku a uspěly na jedničku.

Hydratační pleťový krém na opalování OF30
Všechny produkty obsahují inovativní sluneční technologii, která chrání před UVA, UVB, infračerveným zářením a viditelným světlem. UV filtry jsou ohleduplné nejen k pokožce, ale i k mořskému a suchozemskému prostředí.

Osobně mi pleťové krémy na opalování přijdou zbytečné, možná výhoda je to, že jsou malé a skladné třeba do kabelky, na druhou stranu právě kvůli velikosti nevezmu nikam na pláž ani k bazénu. Krém je ale příjemný, dobře se vstřebává, nezanechává mastný film a není vůbec problém na něj dát make-up. Pleť neucpává, ta může volně dýchat, takže se netvoří pupínky, krupička, zkrátka naprosto bez problému.

Hydratační mléko na opalování OF30
Samozřejmě obsahuje tu samou technologii, jako pleťový krém. Obaly jsou recyklovatelné, ekologičtější a opalováky vhodné i na citlivou pokožku.

Konkrétně tohle mléko se mnou bylo u moře v Maroku, takže vyšší teploty, pořádné sluníčko a opalování, moře a sůl. I když jsem jela neopálená, při používání jsem se vůbec nespálila a to já se fakt docela opaluji a pod slunečnk tolik nelezu, přiznávám. Pokožka šla krásně do hněda, bez spálení či podráždění. Mám citlivou pleť a tenhle opalovák v kombinaci se vším obstál fakt na 100%.

Dětské hydratační mléko na opalování OF30
Dětské opalováky používám často, většinou v nich totiž není složka, na kterou mám alergii, čili jsou šetrnější a nemám na ně reakci.

Všechny tři opaováky se dobře roztírají, nezanechávají bílý film a vsáknou se tak, že nemáte na sobě ani pocit mastnoty. Jsou voděodolné, takže nějakou tu vodu a pot vydrží,avšak samozřejmě je potřeba pravidelně přetírat.

Barter spolupráce s Astrid.

Jak vysokou ochranu používáte?
A která značka Vám sedí?

10 komentářů:

  1. Já nemám ráda horka a přímé slunce už vůbec ne, proto ani nejezdíme na dovolenou v létě nebo k moři. Takže v současném počasí se plížím pokud možno ze stínu do stínu. Mám klasický pleťový krém, který nějaký základní OF má, což mi v pracovních dnech, kdy jsem stejně v kanclu a na slunce přijdu jen cestou do a z práce, stačí. O víkendu nebo na výlety používám na obličej dětský opalovák Nivea se OF 50, jinak s OF 20 nebo 30 (Sundance z DMka)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře, škoda že už se léto chýlí ke konci, tak třeba příští rok. Kupuji si hlavně Sun Dance z dm, od Astrid tedy z kosmetiky na opalování nemám nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, nemažu se... jsem lajdák a pak brečím, když se spálím.. :D
    Tyhle extrémní vedra co byly jsem teda byla zalezlá doma a ani jsem extra nikam nechodila, protože už jsem měla úpal a popravdě, stačilo. Jsem teď ráda za ochlazení a těším se na podzim. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že jen tak na den do města do také flákám 🙈

      Vymazat
  4. Na opalování používám ochranný faktor 30, ale většinou od Nivei. Astrid je ale také super značka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejsem úplně mazací typ, ale pleťový krém jsem si loni velmi oblíbila a celý ho spotřebovala. S tělovou péčí je to horší..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...