Brand Box - Srpen 2023

Top box za poslední dobu, co říkáte?! Srpnový Brand Box je za mě obsahově jeden z nejlepších boxů v poslední době. Skoro jsem ho neunesla a obsahuje hromadu produktů. Já moc cením praktické věci jako mouky, kečup, hořčice...ty mi doma chyběly a chtěla jsem kupovat, takže přišly vhod  a ač se to zdá divné, fakt mi mouka udělala radost :D A samozřejmě vždy vítám různé tyčinky a sladkosti.

Twistky s příchutí karamelizovaná cibule - 160g, 49,90Kč
Miluji Dupetky, takže na tuhle novinku se jistě vrhnu s chutí. Jsou bez umělých příchutí, barviv a konzervantů. Karamelizovaná cibulka bude jistě výborná, vybírat ale můžete ještě z mořské soli či rajčat s kmínem.

Havlík trvanlivé tyčinky se sýrem a solí - 90g, 16,90Kč
Havlík je super a v boxu se objevuje pravidelně. Tyčinky jsou široké, křupavé a s hrubozrnnou solí. Já je mám moc ráda.

Raw Energy ovocná tyčinka mango a kešu - 50g, 31,90Kč
Těmto tyčinkám jsem musela přijít na chuť a nechutnají mi teda všechny příchutě, ale už si na těch, co mi sednou, dokážu pochutnat. Věřím, že kombinace manga a kešu bude dobrá.

Ketodiet proteinový krém s lískovými oříšky - 50g, 49Kč
Různé keto produkty v boxu vždy vítám, je to takvé zdravější mlsání bez výčitek a přitom fakt chutné. Lískový krém s pravým kakaem a bambuckým máslem, mňam. Žádné přidané cukry.


Mattoni Esence jablko & máta - 1,5l, 18,90Kč
Ochucené vody vlastně moc nepiju, ani je domu nekupuji, ale zas když se v boxu objeví, tak se využije, třeba i do auta na cestu. Oceňuji, že je bez přidaného cukru, umělých sladidel či barviv. A je jemně perlivá.

Mattoni Thai thajská limetka & chilli - 500ml, 20,90Kč
Tohle mě hodně zaujalo, i když pálivé nemám ráda, ale jsem zvědavá, jak takový nápoj s chilli může chutnat.

Cool 0,0% tmavá švestka nealko - 500ml, 22,90Kč
Pivo nepiju a nealko musí být fakt ovocné, aby to chuť piva přehlušilo, tak uvidíme, jak tohle bude chutnat.

Staropramen 10 - 500ml, 20,90Kč
Pro návštěvu :D

Babiččina volba celozrnná a pšeničná celozrnná - 1kg, 34,90Kč
Jak jsem psala v úvodu, mouky mě potěšily, protože doma mi teď chyběly a plánovala jsem koupit. Obě jsou jemně mleté a 100% přírodní. Vhodné na chleby, perníky, lívance, zkrátka klasika.

Podravka kečup pikant - 500g, 58,90Kč

Já teda kečup nejím, ale v toustech mi nevadí a třeba k masu pro někoho mi doma chyběl, takže také potěšil. Je bez konzervantů, umělých aromat, lepku a je vhodný jak pro vegetariány, tak i vegany.

Dijona dijonská hořčice speciální - 370g, 99Kč
Také byla na nákupním seznamu, takže super. Originální receptura Reine De Dijon s výraznou pikantní chutí.

Vitana tekutý bujon - 69,90Kč
Nejsem zastáncem bujonu, dělám poctivé vývary, tady cením aspoň to, že to nemá vyloženě zlé složení a k sem tam urychlení vaření asi jo no, nevyhodím, využiji.

 Barter spolupráce s novinkyschuti.cz.

Také se Vám tak líbí?
Používáte bujon?

11 komentářů:

  1. Obsah boxu je super, měla bych z něj radost :) Přiznávám, že bujon používám, domácí vývary nedělám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Bujóny používám hodně zřídka, ale když už v boxu byl, tak ho využiju. A jinak se mi box líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, souhlasím, kéž by kvalitu a "úroveň" udrželi. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tyčinky Raw energy mám moc ráda, nejvíce mi chutná kokosová. :) I další produkty by mě ale udělaly radost, často některé z nich používám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě poslední dobou se tyhle boxy docela povedly a jejich obsahy se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...